سه‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۱۹ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۱۷ هزار تومان قیمت خورده است.

طلا 833

به گزارش تسنیم، قیمت طلای جهانی امروز به بالاترین رقم در طی بیش از ۶ سال گذشته رسید. قیمت هر اونس طلا امروز پس از رسیدن به بالاترین رقم از آوریل ۲۰۱۳ یعنی ۱۵۱۸ دلار و ۳ سنت، اندکی تعدیل شد و با رشد ۰.۳ درصدی نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به ۱۵۱۵ دلار و ۳۲ سنت رسید. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز امروز با ۰.۶ درصد افزایش به ۱۵۲۶ دلار و ۹۰ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلا نسبت به روز کاری قبل، افزایش یافته است؛   هر گرم طلای ۱۸عیار با قیمت ۴۱۹ هزار  تومان، هر گرم طلای ۲۴عیار با قیمت ۵۵۸ هزار و ۷۰۰ تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و ۸۱۵ هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

سکه‌فروشان سبزه‌میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را ۴ میلیون و ۲۱۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را ۴ میلیون و ۹۴ هزار تومان، نیم‌ سکه بهار آزادی را ۲ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی را یک میلیون و ۴۰۹ هزار تومان و سکه گرمی را ۹۵۹ هزار تومان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 451443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha