سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: چند روز پیش مادیبو مایگا با حضور در ایران درصدد پیوستن به پرسپولیس بود و اعضای هیأت مدیره با تصمیم جمعی، خرید این بازیکن را منوط به تأیید پزشکی از ایفمارک دانستند.

مايگا

مایگا ۳مرحله از تست پزشکی را پشت سر گذاشت تا به‌صورت کامل با تأییدیه پزشکی قرارداد سفت و سختی را با پرسپولیس منعقد کند اما در نهایت ایفمارک این بازیکن را از نظر پزشکی تأیید نکرد تا اینگونه جذب مهاجم اهل مالی با نظر هیأت مدیره منتفی شود.

رسانه‌های مختلف خبری در ایران به این موضوع اشاره کردند که گویا مایگا مصدومیت کهنه‌ای در مچ پای خود داشته و به همین دلیل نتوانسته به‌طور کامل همه تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد به همین دلیل پرونده حضور بازیکن سابق وستهم در ایران بسته شد. به‌نظر می‌رسد که تراکم استخوان در مچ پای این بازیکن باعث عدم‌تأیید در تست‌های پزشکی شده است؛ موضوعی که حتی تعجب مایگا را به همراه داشته و او به مدیران باشگاه در این رابطه گفته است: من مدت‌هاست که با این مشکل بازی می‌کنم و می‌توانم به شما تضمین بدهم که نمایش خوبی داشته باشم و هیچ مشکلی به‌وجود نخواهد آمد.

اما این سخن مایگا هیچ اعتباری در قرارداد نخواهد داشت و به همین دلیل مدیران باشگاه بدون ریسک از جذب مهاجم اهل مالی منصرف شدند. این در حالی است که بحث مثبت‌شدن تست هپاتیت این بازیکن هم مطرح بود. البته ماجرا فقط به تست‌های پزشکی مربوط نمی‌شود چراکه یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که رابطه چندان خوبی هم با عرب ندارد، از همان ابتدا مخالف حضور این بازیکن در پرسپولیس بود. این عضو هیأت مدیره در تلاش است تا از برخی کانال‌های دیگر، یک مهاجم خارجی به پرسپولیس بیاید، این در حالی است که کالدرون، سرمربی پرسپولیس علاقه داشت تا این مهاجم آفریقایی به لیست تیمش اضافه شود.

فلز عجیب زیر پوست!

نکته جالب در مورد مایگا این است که از سال‌ها پیش یک فلز عجیب زیر پوست این بازیکن و نزدیک به مچ پایش قرار گرفته؛ فلزی که در هیچ قسمتی از مچ پای او دیده نمی‌شود و فقط زیر پوست مایگا قرار دارد. او به مسئولان پرسپولیس تضمین داده بود که هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد ولی در نهایت اتفاقات دیگری رخ داد تا مایگا شب گذشته ایران را ترک کند.

روز گذشته قصد داشتیم در مورد بحث منتفی‌شدن حضور مایگا در پرسپولیس با این بازیکن صحبت کنیم ولی مایگا تمایلی برای مصاحبه نداشت. او در جملاتی کوتاه به خبرنگار همشهری ورزشی گفت: «واقعیت این است که دوست ندارم حرفی بزنم. من سال‌ها فوتبال بازی کردم و هیچ مشکلی هم نداشتم، این را بازی‌های گذشته‌ام ثابت می‌کند ولی در نهایت اتفاقات دیگری رخ داد. در پرسپولیس دنبال یک اتفاق بزرگ و چالشی جدید بودم ولی متأسفانه حضورم در این تیم منتفی شد. »

کد خبر 450603

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha