چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶
۰ نفر

علیرضا بیرانوند در نهایت تصمیم خود را برای ماندن در پرسپولیس گرفت.

بيرانوند

دروازه‌بان اول تیم ملی که با چند پیشنهاد نه‌چندان جدی و محکم از تیم‌های اروپایی روبه‌رو شده بود در نهایت نتوانست این فصل هم از تیم پرسپولیس جدا شود و یک فصل دیگر هم در جمع سرخپوشان ماندنی شد. شنیده‌ها حاکی از این است که‌ پیشنهادهای مالی تیم‌های خواهان بیرانوند به هیچ عنوان قابل توجه نبوده است و هیچ تیمی حاضر نشده ۷۰۰هزار دلار برای رضایتنامه او پرداخت کند.

بیرانوند طی روزهای اخیر تلاش زیادی کرد تا بتواند برای رضایتنامه‌اش از باشگاه پرسپولیس تخفیف بگیرد و راحت‌تر راهی اروپا شود. اما مسئولان باشگاه برای حفظ این دروازه‌بان حاضر به تخفیف دادن نشدند و در نهایت او به‌خاطر قراردادش نتوانست از پرسپولیس جدا شود.

البته طی روزهای گذشته خبر علاقه باشگاه تورین به این دروازه‌بان حسابی سروصدا کرده بود و درحالی‌که به‌نظر می‌رسید انتقال بیرو به ایتالیا انجام شود، خود او به‌خاطر نیمکت‌نشین نشدن قید ایتالیا را زد و ترجیح داد فعلا با این شرایط در پرسپولیس باقی بماند. گفته می‌شود بیرانوند در آخرین جلسه خود با مسئولان پرسپولیس از آنها خواسته که درصورت ماندن در تیم مبلغ قرارداد او افزایش داشته باشد که این درخواست بیرو با جواب مثبت عرب همراه بوده است.

کد خبر 449893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha