همشهری آنلاین: حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی با حکم شهردار تهران شد.

حامد مظاهریان

شهرنوشت: پیروز حناچی در حکمی «حامد مظاهریان» را به سمت معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منصوب کرد.  

در متن حکم شهردار تهران خطاب به مظاهریان این چنین آمده است: «با عنایت به سوابق و تجارت جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» و با بهره گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.  

انتظار می رود مجموعه سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنامه های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرادستی با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.  

توفیقات روزافزون جناب عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسالت دارم.»

حامد مظاهریان عضو هیات علمی دانشگاه تهران است و پیش از این در سمت معاون وزیر مسکن و شهرسازی مشغول به خدمت بود.  

وی در معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا جایگزین سکینه اشرفی و در معاونت توسعه منابع انسانی جایگزین ابراهیم شیخ شد.

کد خبر 450460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha