یکپارچه‌سازی خدمات درمانی و حمایتی در سراسر ایران به عنوان یکی از رئوس برنامه‌ راهبردی محک از سال ۱۳۹۶ در دستور کار این موسسه قرار گرفت تا تمامی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر کشور بتوانند با بهره‌مندی از خدمات آن مراحل درمان خود را با کیفیت بیشتری پشت سر بگذارند.

سیل

به گزارش همشهری، این در حالی است که حمایت از تمامی کودکان مبتلا به سرطان کشور یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این موسسه از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است. در همین زمینه، محک از ابتدای فعالیت خود تا پایان سال گذشته ۸۵۵ کودک مبتلا به سرطان را در استان لرستان تحت حمایت خود قرار داده بود. این موسسه، از آنجا که خود را در قبال ارائه خدمات درمانی و حمایتی به تمامی فرزندانش مسئول می‌داند، پس از وقوع حادثه ناگوار سیل در ابتدای سال، اقدام به پیگیری شرایط کودکان تحت حمایتش در استان‌های سیل‌زده از جمله لرستان کرد.

مدیر واحد خدمات حمایتی محک در خصوص تعداد کودکان تحت حمایت این موسسه در مناطق سیل‌زده لرستان گفت: مددکاران اجتماعی محک پس از وقوع سیل در استان‌های کشور از جمله لرستان اقدام به پیگیری شرایط کودکان تحت حمایت این موسسه در این مناطق کردند.«بهناز آسنگری» افزود: در پیگیری‌های انجام‌شده مشخص شد که ۱۱۳ کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت محک در مناطق سیل‌زده لرستان سکونت دارند.

وی گفت: محک، ضمن برقراری ارتباط با پزشکان آنکولوژیست در مناطق سیل‌زده این استان، آمادگی خود را برای تامین هرگونه نیاز دارویی این کودکان اعلام کرده است.مدیر واحد خدمات حمایتی محک اظهار کرد: ما هر روز زیر سقف محک، اما به وسعت تمام ایران، شاهد پدران و مادرانی هستیم که خبر بیماری فرزندشان چون سیلی بنیان‌کن زندگی‌شان را دربر می‌گیرد. در این میان محک می‌کوشد که با حمایت از ۱۹ هزار کودک مبتلا به سرطان تحت حمایت خود در سراسر ایران، آنها را به روزهای روشن و سرشار از سلامتی برگرداند.

کد خبر 449353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha