همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد شورایاران در دوره جدید برای ارائه گزارش در صحن شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کنند.

ابراز امیدواری مسجد جامعی درباره بازگشت شورایاران به صحن شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش شهرنوشت، احمد مسجد جامعی در بازدید از ستاد هیات اجرایی مرکزی انتخابات پنجمین دوره انجمن های شورایاری گفت: انجمن های شورایاری زمینه مشارکت گسترده شهروندان را در اداره بهتر امور شهر مهیا می کند و از این جهت اهمیت فراوانی دارد.

وی ادامه داد: از نخستین سالی که شوراهای اسلامی شهر تهران شکل گرفت، با فاصله اندکی شورایاری ها کار خودشان را آغاز کردند و در مجموع تاکنون فعالیت قابل قبولی داشته اند. امیدواریم در دوره جدید هم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: حضور شورایاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران یکی از دستاوردهای مهم شورای سوم است که بسیار موثر بود و امیدواریم در این دوره هم تکرار شود.

مسجد جامعی ادامه داد: ارائه گزارش از سوی شورایاران در صحن شورا تاثیر بسیاری داشت. به طور معمول به مسئولین گزارش های رسمی ارائه می شود، ولی در آن دوره نماینده یک محله مشکلات را از دید خود در صحن مطرح می کرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت برگزاری انتخابات پنجمین دوره انجمن های شورایای گفت: تاکنون کارها طبق برنامه پیش رفته و امیدواریم پس از این هم طبق برنامه پیش برود و شاهد انتخابات آرامی باشیم.

کد خبر 449200

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha