همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به توطئه‌های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران گفت: در جنگ نرم دشمنان، زنان و دختران ایران تکلیف و وظیفه بزرگی در مقابله با این توطئه‌ها برعهده دارند.

علی فدوی

سردار پاسدار علی فدوی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد افزود: دشمن می‌خواهد از طریق جنگ نرم نسبت به حجاب و عفاف در جامعه توطئه آفرینی کند، درحالی که حجاب حتی پیش از اسلام نیز رواج داشت و به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی مورد تاکید اسلام قرار دارد.

به گفته وی، مساله حجاب یک تکلیف شرعی و دینی است و این دستور جمهوری اسلامی ایران نیست و لجبازی در برابر حجاب، خیره‌سری و لجبازی در برابر خداست و دشمن با خباثت و شیطان صفتی در برابر حجاب بانوان و زنان دست به توطئه آفرینی می‌کند.

وی گفت: در طول تاریخ، استکبار و شیطان صفتان عالم به دنبال استفاده ابزاری از زنان بوده و حتی عده‌ای نیز به عنوان نمایندگان خبیثان و شیطان با بد حجابی در خیابان‌ها جولان می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همان گونه که همسران و پدران دختران پاسدار در اوج قرار داشته و دارند، باید همسران و دختران آنها نیز در جبهه خودشان پاسداری کنند و برای مقابله با توطئه و جنگ نرم دشمن حضوری جدی داشته باشند.

فدوی بیان داشت: هر زن و دختر پاسدار باید تفکر کند که چقدر می‌تواند در پاسداری از انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد و پرچمدار ایستادگی در برابر توطئه‌های جدید دشمنان باشند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران ۴۰ سال از انقلاب پاسداری کرده‌اند، بیان داشت: ایران اسلامی ۴۰ هزار پاسدار و ۱۰۰ هزار بسیجی شهید را در راه انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و برای پاسداری از انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشته‌اند.

فدوی اظهار داشت: در طول بیش از ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران، پاسداران در شاداب‌ترین وجهی از انقلاب اسلامی پاسداری کرده‌اند و هیچ جمعی را نمی‌توان در طول تاریخ پیدا کرد که این قدر سرزنده و سرحال و خوشحال در برابر دشمن ایستاده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه همسران و دختران کارکنان سپاه مایه افتخار هستند، چرا که اگر همراهی و همکاری خانواده‌ها نبود، پاسداری از انقلاب یا صورت نمی‌گرفت یا آنگونه که باید باشد، نبود.

وی با بیان اینکه هرکجا پاسداری افتخارآفرینی کرده است، پشت سر او همسر و خانواده‌ای ایستاده است که او را به این مرحله رسانده است، تصریح کرد: بالاترین افتخار از آن زنان پاسداران است که این افتخار را آفریده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همانگونه که امام راحل تاکید کردند، ایران پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا برافراشته خواهد کرد و همه دشمنان در جبهه نرم نیز با شکست روبه رو خواهند بود.

به گفته وی، پاسداران به تکالیف خود همواره عمل کرده و می‌کنند و در هیچ کجای دنیا کشوری به اقتدار ایران وجود ندارد که بتواند در برابر ابرقدرت های جهان و استکبار جهانی ایستادگی کند.

فدوی با بیان اینکه شکست آمریکایی‌ها در برابر نیروی دریایی سپاه از سال ۱۳۶۶ و ۱۳۶۷ آغاز شده است و دشمن بارها به این شکست اعتراف کرده است، گفت: در سال‌های اخیر دشمن دو بار در مقابل سپاه پاسداران زانو زد و هیچ کشوری تاکنون جرات دست‌اندازی به ایران را نداشته است.

به گزارش ایرنا، چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده همسران و دختران پاسداران با حضور بیش از دو هزار نفر تا پنجم مردادماه به میزبانی شهرکرد برگزار می‌شود.

در آیین افتتاحیه این جشنواره استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون وی و جمعی از مسئولان و مدیران استان حضور داشتند.

کد خبر 449124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha