سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

«جواد نصری»، شهردار فلاورجان به همراه اعضای شورای اسلامی این شهر برای بازدید و بررسی عملکرد معاونت فرهنگی- اجتماعی در فرهنگسرای غدیر شهرداری فلاورجان حضور یافتند.

بازدید سرزده شهردار از فرهنگسرای غدیر

به گزارش همشهری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان ضمن بازدید تمام بخش‌های فرهنگسرا از کلاس‌های در حال برگزاری فرهنگسرا نیز بازدید کردند. نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر نیز در جمع داوطلبان تحت آموزش به سخنرانی پرداخت و گفت: امروزه نقش فرهنگسراها در غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها به‌ویژه کودکان، نوجوانان و زنان خانه‌دار بر هیچ کس پوشیده نیست و توانمندسازی خانواده‌ها با آموزش فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری، ارتقای سطح علمی، نهادینه کردن موضوعات مرتبط با دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی و... انکار ناپذیر است. اقبال چشمگیر و روزافزون شهروندان به این گونه مراکز فرهنگی نیز توجه بیش از پیش به این مراکز را ایجاب می‌کند.  

«علی القاصی»، همچنین اظهار کرد: امید است با حمایت‌های شهردار و مسئولان شهرداری، فرهنگسرای غدیر بتواند بیش از پیش برای رفع نیازهای شهروندان موثر واقع شود. در این بازدید که بیش از یک ساعت به طول انجامید، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از بخش‌های مختلف فرهنگسرا بازدید کردند و در جریان برنامه‌ها، کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی ارائه شده قرار گرفتند. معاون فرهنگی- اجتماعی و مدیر فرهنگسرای غدیر نیز در این بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را همراهی می‌کرد.  در پایان این بازدید، مسئول فرهنگسرای غدیر در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش رو توضیحاتی را به همراه گزارش عملکرد فرهنگسرا ارائه کرد و در خصوص پاره‌ای از کمبودها و مشکلات فرهنگسرا با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به بحث و تبادل نظر پرداخت.

کد خبر 449069

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha