همشهری‌آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: در دور دوم سفرهای استانی تلاش می‌کنیم در مسائل هر استان عمیق‌تر شویم

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد پس از پایان دیدار چهره به چهره با جمع کثیری از مردم هرمزگان افزود: ما در دور دوم سفرهای استانی حال برداشتن گامی بلند هستیم به گونه‌ای که جزئیات مشکلات هر استان در اختیار همه مسئولان قرار گیرد.

رئیس جمهور گفت: در این دوره افرادی به نمایندگی از رئیس جمهور با سفر به شهرستان‌ها و بررسی موضوعات مختلف، گزارش‌هایی تهیه و نمونه‌هایی از مشکلات احتمالی را به من منعکس می‌کنند.

وی افزود: هرمزگان به لطف خدا در حال حرکتی جهشی در بخش‌های مختلف است اما مشکلات هم زیاد است.

احمدی نژاد درباره دیدارهای چهره به چهره با مردم گفت: در این دیدارها، مشکلات مختلف از جمله مشکلات فردی در زمینه جریمه دیرکرد تسهیلات کشاورزی، موانع موجود در سرمایه گذاری و اشتغال، مسکن، درمان و نیز مشکلات عمومی شامل راه، مدرسه و امکانات بهداشتی و درمانی شهرها و روستاها مطرح شد.

وی افزود: ملاقات حضوری با مردم، مرا با عمق بیشتری از مسائل استانی آشنا می‌کند و در برخی موارد موجب اصلاح تصویر عمومی موجود از استان می‌شود.

احمدی نژاد درباره سفر دور اول هیات دولت به هرمزگان هم گفت: در دور نخست سفر هیات دولت به هرمزگان برخی کارهای فوری ساماندهی و تصمیمات خوبی گرفته شد.

رییس جمهور افزود: در دوره قبل، برای رفع مشکل آب هرمزگان تصمیم گرفتیم چند سد در این استان ساخته شود که ساخت برخی از آنها آغاز شده و برخی دیگر هم در مرحله طراحی قرار دارد.

احمدی نژاد با اشاره به حضور امروز خود در یکی از مناطق محروم بندرعباس گفت: اینکه دو تا سه ساعت در محله محروم شهر حضور می‌یابیم، موجب می‌شود تا حد زیادی نگاه عمومی به استان اصلاح شود و به دنبال آن در تدوین آیین نامه‌ها، جهت‌دهی به منابع مالی و برخی تصمیم‌گیری ها تغییراتی رخ می‌دهد.

رئیس جمهور افزود: بعد از بازدید از این محله، با حضور مسئولان استانی جلسه‌ای تشکیل دادیم و تصمیمات خوبی گرفتیم تا در وضع شهر اصلاحات اساسی روی دهد.

احمدی نژاد گفت: هر چه بیشتر به عمق می‌رویم‌، ریشه ها را بیشتر می‌یابیم

کد خبر 44902

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز