چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۶:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات پذیرش بورس اوراق بهادار به‌منظور بررسی پذیرش سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین روز بهمن ماه تشکیل جلسه داد و در نهایت با پذیرش این شرکت در بورس موافقت کرد.

در این جلسه که از ساعت 13:30 روز 30 بهمن آغاز شد و در ساعت 15:30 پایان یافت گزارش پیشنهاد پذیرش سهام شرکت پالایش نفت اصفهان به همراه پیش‌نویس امیدنامه این شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در نهایت هیئت با پذیرش این شرکت در تابلوی فرعی بورس موافقت کرد و قرار شد قبل از عرضه سهام، اطلاعات و مدارک زیر اخذ و در اختیار عموم قرار گیرد:

1- سهامدار عمده شرکت تعهدنامه مکتوب صادر نماید در صورتی‌که دعاوی دیگری مربوط به دوره قبل از تاریخ درج وجود داشته که اعلام نشده است، و نیز پرداخت مابه‌التفاوت مالیات متعلقه پس از کسر ذخیره مالیات و هرگونه کسری ذخایر احتمالی و دیگر بدهی‌های سنوات قبل که تا تاریخ عرضه اولیه سهام شرکت پالایش نفت اصفهان افشا و اعلام نشده باشد،  جبران نماید.

2- سازمان خصوصی‌سازی، دارنده وکالت سهام شرکت پالایش نفت اصفهان، تعهد مکتوب نماید که حداقل 20 درصد از سهام شرکت مزبور را در عرضه اولیه، با توجه به شرایط بازار و با نظر مدیرعامل بورس عرضه کند.

3- اطلاعات مالی پیش‌بینی شده سال مالی منتهی به 29/12/1387 و اطلاعات مالی پیش‌بینی شده سال مالی منتهی به 29/12/1386 به‌همراه عملکرد واقعی 9 ماهه اول سال 1386 و سایر اطلاعاتی که با توجه به آیین‌نامه افشای اطلاعات و زمان عرضه سهام شرکت توسط بورس اعلام می‌شود، ارائه شود.

4- قرارداد انتقال نفت خام با شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، قرارداد خرید نفت خام با شرکت ملی نفت ایران و قرارداد فروش فرآورده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منعقد شود.

5- تأییدیه حسابرس در خصوص سیستم اطلاعات حسابداری (از جمله حسابداری مالی و حسابداری بهای تمام شده) مطلوب و متناسب با فعالیت خود و شرایط پذیرش در بورس (از جمله توانایی تهیه و افشای اطلاعات مالی به‌موقع و قابل اتکاء) ارائه شود.

6- تأییدیه حسابرس در خصوص کفایت سیستم کنترل‌های داخلی شرکت به نحوی که این سیستم متضمن حفظ و رعایت حقوق و منافع سهامداران به صورت یکسان باشد، ارائه شود.

7- اطلاعات مربوط به طرح‌های توسعه از جمله اطلاعات نحوه تأمین مالی و هزینه‌های مربوط برای سال‌های مالی 1387 تا 1390 ارائه شود.

کد خبر 44810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز