معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده دیروز شنبه به منظور بررسی مشکلات و مسائل حوزه زنان وارد کردستان شد و در این سفر یک روزه‌ از برنامه‌های در حال اجرای مرتبط با زنان و خانواده در استان بازدید کرد.  

معصومه ابتكار

به گزارش همشهری «معصومه ابتکار» در بدو ورود مورد استقبال استاندار، معاونان استانداری کردستان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مسئولان اجرایی این استان قرار گرفت. معاون رئیس جمهور در این سفر از آموزشگاه ترنج که در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیر رسمی همکاری دارد، بازدید کرد.

ابتکار در این مرکز گفت:  در راستای توان‌افزایی بانوان و تاب‌آوری آنها به ویژه بانوان سرپرست خانواده آموزش‌های اساسی و لازم باید اجرا و پس از توانمندسازی آنها، مدیریت اقتصاد در خانواده به آنها آموزش داده شود. وی افزود:چنانچه بانوان به لحاظ مدیریت اقتصادی توان خود را افزایش دهند حجم وسیعی از بیکاری حل و اقتصاد خانواده ها مدیریت خواهد شد.

شرکت در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات حقوقی و فقهی(شافعی) حوزه زنان و شرکت در جلسه طرح ملی گفت‌وگوی خانواده از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده به استان بود.  ابتکار همچنین در این سفر از طرح تامین خُرد با رویکرد بانکداری پیوندی در روستای نوره از توابع شهرستان سنندج بازدید کرد و سپس در برنامه گفتمان صداوسیمای استان حضور یافت. معاون‌رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در پایان سفر یک‌روزه خود به استان در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان حضور یافت. 

کد خبر 447590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha