همشهری آنلاین: شایعه بازگشتن کریستف والتس به دنیای جیمز باند و ایفای دوباره نقش بلافیلد شیطان‌صفت هر روز بیش از گذشته به واقعیت نزدیک می‌شود.

كريستف والتس در فيلم جيمز باندي اسپكتر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، بازیگر اتریشی/آلمانی برنده اسکار که در «اسپکتر» به نقش ضدقهرمان داستان ظاهر شده بود، در چند روز گذشته در محدوده استودیوهای پاین‌وود در بریتانیا دیده شد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد والتس با تهیه‌کنندگان «باند ۲۵» برای بازی در نقش بلافیلد به توافق رسیده و بار دیگر یکی از نقش‌های اصلی مجموعه سینمایی جیمز باند را مقابل دانیل کریگ ایفا می‌کند.

گفته می‌شود وقتی یکی از حاضران در پاینوود متوجه حضور والتس سر صحنه تازه‌ترین فیلم جیمز باندی شده، این بازیگر سرشناس از او خواسته فعلا خبری از ماجرا درز نکند. وقتی «باند ۲۵» در جاماییکا مقابل دوربین رفت و فهرست بازیگران فیلم در ماه آوریل منتشر شد، خبری از والتس نبود. با این حال، کارشناسان معتقد بودند او با نقش بلافیلد بازمی‌گردد و به نظر می‌رسد این اتفاق در آینده نزدیک شکل رسمی به خود می‌گیرد.

چهار سال پیش در صحنه پایانی «اسپکتر» بالگرد حامل بلافیلد منفجر شد و تماشاگران گمان کردند این شخصیت شیطانی برای همیشه ناپدید شده است اما با تایید زنده بودن او از سوی تهیه‌کنندگان جیمز باند، باید منتظر هنرنمایی دوباره والتس باشیم. هر چند در «باند ۲۵» رامی ملک مصری‌تبار و برنده اسکار ضدقهرمان اصلی است. گرچه او تاکید کرده است هرگز نقش ضدقهرمان‌های عرب‌تبار و مسلمان را در هیچ فیلمی بازی نمی‌کند.

والتس ۶۲ ساله که برای «حرامزاده‌های لعنتی» و «جنگوی زنجیرگسسته» برنده اسکار شده، نقش اصلی فیلم تازه وودی آلن را هم بازی می‌کند. نشست خبری این پروژه هفته گذشته در سن‌سباستین اسپانیا برگزار شد و والتس در آن حضور نداشت. شاید دلیل غیبت او، سر زدن به لوکیشن «باند ۲۵» در انگلیس بوده باشد.

کد خبر 447559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha