همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل برزیل در عین شایستگی از دور رقابت‌ها کنار رفت. عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

ميلاد عبادي‌پور

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۲:۳۰ بامداد شنبه به مصاف برزیل رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

 ست‌های اول و دوم این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به سود برزیل رقم خورد، اما ایران در دو ست بعدی با امتیازات ۲۶ بر ۲۴ و  ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد تا کار به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم در حالی که ایران با سه امتیاز پیش افتاده بود و در آستانه پیروزی قرار داشت، این برزیل بود که در نهایت ۱۵ بر ۱۰ برنده شد و به مرحله بعد صعود کرد.

با این نتیجه ایران با دو شکست در مرحله گروهی حذف شد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد. لهستان و برزیل تیم‌های اول و دوم گروه شدند و در مرحله نیمه‌ نهایی باید به مصاف آمریکا و روسیه بروند.

میلاد عبادی‌پور در این بازی عملکرد درخشانی داشت و ۱۸ امتیاز با حمله، ۲ امتیاز با سرویس، ۲ امتیاز با دفاع روی تور و در کل ۲۲ امتیاز گرفت.

امیر غفور و سید محمد موسوی هم به ترتیب ۱۹ و ۱۸ امتیاز گرفتند.

در سوی دیگر میدان، ریکاردو لوکارلی، دریافت‌کننده برزیل با ۱۶ امتیاز بیشترین نقش را در پیروزی تیمش داشت. ۶ امتیاز لوکارلی با سرویس به دست آمد.

کد خبر 447511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha