همشهری آنلاین: رسانه‌های انگلیسی می‌گویند یک محافظ بریتانیایی در کانون دعوای چند میلیارد پوندی طلاق میان شیخ مکتوم، حاکم دوبی و همسر فراری‌اش شاهدخت هیا قرار دارد.

Flowers

به گزارش دیلی‌میل گفته می‌شود در این دعوای طلاق ۴.۵ میلیارد پوندی این محافظ به نام راسل فلاورز که یک سرباز پیاده نظام سابق است، به «تماس نامناسب» با شاهدخت هیا متهم شده است.

این محافظ که سال پیش از همسرش جدا شد، تا به حال از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

هیا بنت حسین که خواهر ناتنی ملک عبدالله پادشاه اردن است و مادر دو فرزند است، ظاهرا ماه پیش از امارات گریخت و در یک عمارت ۸۵ میلیون پوندی در نزدیک کاج کنزیگستون در لندن پنهان شده است.

گفته می‌شود که فلاورز ۳۶ ساله در طول دوره پنج ساله کارش به عنوان افسر محافظ شخصی شاهدخت بیش از حد به او نزدیک شده است. تصور می‌شود همین دوستی دلیل فرار شاهدخت از امارات و پنهان شدن او در لندن و انتظار برای حضور در دادگاه برای طلاق است.

سال پیش فلاورز که پنج سال را به عنوان سرباز در هنگ سلطنتی پرنسس ویلز خدمت کرده است، در بازدید سالانه خانواده سلطنتی دوبی با مسابقات اسبدوانی اسکوت در بریتانیا در حالیکه پسر هفت ساله‌اش را در آغوش داشت، دیده شد.

پس از آنکه در آن هنگام ظاهرا شیخ مکتوم از نردیکی ظاهری فلاورز با همسرش ناراحت شده بود، این محافظ شخصی ناپدید شده بود.

اعضای ارشد دربار سلطنتی در دوبی درباره این دوستی ابراز نگرانی کرده بودند و  موضوع را برای شیخ مکتوم که صاحب این مسابقات اسبدوانی است، بیان کرده بودند.

شیخ مکتوم ۶۹ ساله که یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، تا به حال اظهار نظری رسمی در این باره نکرده است، اما شعری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که بسیار گمان می‌کنند همسرش را خطاب قرار می‌دهد و در آن از «خیانت و فریبکاری» سخن می‌گوید.

کد خبر 447471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha