همشهری آنلاین: بعد از گذشت هشت روز از آغاز ثبت‌نام طرح حمایتی تابستانه ۹۸ تعداد ۵۴۰ کتاب‌فروش برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

طرحتابستانه كتاب

آزاده نظربلند، معاون فناوری اطلاعات موسسه خانه کتاب درباره آخرین آمار ثبت‌نام کتاب‌فروشان در طرح تابستانه ۹۸ بیان کرد: بعد از گذشت هشت روز از آغاز ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب، از ۱۰ تیرماه تا پایان روز گذشته یکشنبه ۱۶ تیرماه، تعداد ۵۴۰ کتاب‌فروش در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایبنا وی افزود: تا این لحظه اطلاعات ۳۱۰ کتاب‌فروش متقاضی مشارکت در طرح تابستانه براساس آئین‌نامه اعلام شده در سایت tarh.ketab.ir تائید شده است. نواقص مدارک کتاب‌فروشان با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند. کتاب‌فروشان متقاضی مشارکت در طرح تابستانه ۹۸ تا ۱۹ تیرماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

طرح تابستانه ۹۸  با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از سه‌شنبه ۲۵ تیر تا ۳ مردادماه به مدت ۱۰ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان‌ها و در شهر تهران از ۲۷ تیر تا ۳ مردادماه به مدت ۸ روز اجرا می‌شود.

سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱۲۰ هزار تومان است. کتاب‌های تألیفی با کمک هزینه خرید ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه با کمک هزینه خرید ۱۵ درصد عرضه می‌شوند.

کد خبر 446966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha