همشهری آنلاین: فرماندهی عملیات مشترک از شروع عملیات "اراده پیروزی" در محورهای سه استان‌ خبر داد و گفت: عملیات تا مرزهای بین‌المللی با سوریه امتداد می‌یابد.

نيروهاي ارتش عراق

به گزارش ایسنا، سرلشگر عبدالامیر رشید یارالله، معاون فرمانده عملیات مشترک به سومریه نیوز گفت، صبح امروز مرحله نخست عملیات "ارادة النصر" (اراده پیروزی) عملیاتی گسترده با هدف پاکسازی مناطق محصور بین استان‌های صلاح‌الدین، نینوا و الانبار تا مرزهای بین‌المللی عراق و سوریه آغاز شد.

وی افزود، عملیات با مشارکت نیروهای ارتش تحت فرماندهی عملیات (الجزیره، نینوا و صلاح الدین) و نیز نیروهای حشد شعبی تحت فرماندهی محورهای (نینوا، صلاح الدین و الجزیره) و نیز مشارکت حشد عشایری و با حمایت نیروهای هوایی و جنگنده‌های ارتش و ائتلاف ضد داعش شروع شد و برای چند روز ادامه دارد.

این عملیات در حالی است که نیروهای ارتش عراق توانسته‌اند تمامی مناطق این کشور را از دست داعش آزاد کنند و آوارگان را به مناطق خود بازگردانند.

عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق نیز درباره عملیات "ارادة النصر" گفت: ما دست نیروهای قهرمان خود را می‌فشاریم و با عزم این قهرمانان پیروزی بر گروهک‌های تروریستی داعش قطعی است. ما آن را به پیروزی‌های قبلی خود می‌افزاییم و این پیروزی را با حروفی طلا ثبت خواهیم کرد.

کد خبر 446913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha