مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ کرج با رد اظهارات شهروندان مبنی بر جمع‌آوری نکردن زباله‌ها می‌گوید: معاونت خدمات شهری منطقه شبانه‌روز در ۳‌نوبت اقدام به جمع‌آوری زباله‌های منطقه می‌کند.

مسعود حکمتی

به گزارش همشهری «مسعود حکمتی» با بیان این‌که محدوده شهرداری منطقه ۶ یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین مناطق کرج است می‌افزاید: شهرداری طبق قانون و در حد امکان برای نظافت، رفت‌وروب و جمع‌آوری زباله در همه مناطق تحت پوشش اقدام می‌کند، اما برای اجرای نظم و داشتن شهری پاک و مناسب باید شهروندان نیز تعامل و همکاری داشته باشند و در ساعت‌های اعلام‌شده زباله‌های خود را در خیابان بگذارند تا توسط نیروهای حمل زباله جمع‌آوری شود.

وی با بیان این‌که خودروهای حمل زباله نمی‌توانند در روز به طور مرتب در منطقه برای جمع‌آوری زباله تردد کنند عنوان می‌کند: شهروندان باید هر شب زباله خود را بیرون و در دسترس کارگران خدمات شهر قرار دهند اما برخی از شهروندان در این زمینه همکاری و رعایت ندارند و در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهند زباله خود را در خیابان رها می‌کنند.  این مسئول تاکید می‌کند: برای حفظ نظافت و فرهنگ شهری شهروندان هم باید در کنار متولیان تلاش کنند تا بهترین شرایط برای همه فراهم شود و چنانچه مردم همیشه مدیران یا متولیان سازمان‌ها را مسئول هر کاری بدانند، بدون این‌که آنها را همراهی کنند، به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

کد خبر 446762

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha