چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
۰ نفر

فرشاد شیرزادی ـ خبرنگار:فینال مسابقات فوتسال محله‌های منطقه ۸ بین دو تیم «رعد» و «ملک صبا» در سالن ورزشی مجموعه «شهر» با نتیجه ۵‌ ـ۲ به نفع تیم رعد به پایان رسید.

درخشش رعد

این فینال با حاشیه‌هایی همراه بود. گل پنجم تیم رعد هنگامی به ثمر رسید که پیش از آن وقتی تیم رعد صاحب توپ شد مشکوک به خطای هند به نفع تیم ملک صبا بود. به همین دلیل یکی از بازیکنان تیم ملک صبا با داور جر و بحث کرد که به اخراج این بازیکن منجر شد. اما در مجموع غیر از این صحنه شاهد بازی پر افت وخیز و با نشاطی بین دو تیم بودیم. گزارش ما را درباره فینال جام رمضان که بین این دو تیم برگزار شد، بخوانید.

در این دیدار نماینده ویژه شهردار منطقه ۸، رئیس معاونت اجتماعی شهرداری منطقه و رئیس اداره ورزش حضور داشتند. «حسین رضائیان» سرپرست تیم رعد پیش از بازی فینال می‌گوید: «تیم رعد متعلق به محله دردشت است و در همین سالن تمرین می‌کنند. بازیکنان این تیم به‌طور پراکنده از محله دردشت و غرب خیابان آیت هستند. همچنین چند بازیکن از محله تسلیحات به این مسابقه رسیده‌اند. بازیکنان ما مهدی جاه‌طلب، امیررضا کرمی، محمد میری، امیرحسین مکی، محمدتقی ملاگویی، امیرعادل می‌شوند. این بازی در دو نیمه ۱۲ دقیقه‌ای برگزار می‌شود. تیم مقابل نیز سرزنده و با نشاط است و تیم را قوی‌تر از آنچه تصورش را بکنیم، می‌دانیم، به همین دلیل برنده شدن در فینال سخت است. سطح مسابقات نیز تا به امروز بالا بوده. ما شب‌ها ۳ سئانس در این مجموعه بازی می‌کنیم. این مسابقات از روز دهم ماه رمضان آغاز شده و امیدوارم با اختلاف دو گل از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم. از شهرداری منطقه ۸ هم که امکان برگزاری این فینال را فراهم کرده است تشکر می‌کنیم. »

  • با اختلاف دو گل می‌بریم

«مجید دانیالی» مربی و بازیکن تیم ملک صبا هم پیش از مسابقه وعده برد با اختلاف دو گل را به ما می‌دهد. او می‌گوید: «ما چندین سال است که دور هم بازی می‌کنیم. تیم ما از روحیه بالایی برخوردار است. رده‌بندی مسابقات هم با برد تیم محله گرگان به پایان رسید. این مسابقه هم در همین مجموعه پایان یافت. تیم «ملک صبا» متعلق به محله گرگان و نظام‌آباد است. پس از این دیدار در مجموعه ورزشی ساعی در فینال یک مسابقه دیگر حضور خواهیم داشت. در تیم ما روح‌الله قانع، حامد سمیعی، حمیدرضا سنگ‌ـ سفیدی، سهیل شجاعی، علیرضا احمدی، محسن معصومی و علی ناصری توپ می‌زنند. باور کنید که جوایز برای ما اهمیت چندانی ندارد و مهم‌تر از آن کسب مقام قهرمانی در این مسابقات است.

ما حتی در حومه تهران مقام نخست مسابقات را به دست آورده‌ایم. در مسابقات وردآورد به مقام سوم رسیده‌ایم و پیش از این مسابقات طی دوره‌های قبل در مسابقات دماوند و رودهن به مقام قهرمانی رسیده‌ایم. با روح‌الله قانع حدود ۲۰ سال است که فوتبال بازی می‌کنیم. از این حیث بچه‌ها را از قبل می‌شناسیم. میانگین سنی ما در حال حاضر ۲۹ سال است. دو بازیکن نیز متولد سال ۱۳۵۶‌اند. تجربه این بازیکنان برای ما مهم است. ما برای رسیدن به فینال ۵ مسابقه را با برد سپری کرده‌ایم. در ۲ بازی قبل دو گل خوردیم اما در نهایت بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ بردیم. به گمانم تیم «ستارگان‌شرق» که در یک مرحله قبل با «ملک‌صبا» همبازی بود قوی‌تر بود ولی با اندکی بدشانسی بازی را واگذار کرد. تیم «ستارگان شرق» نیز متعلق به بچه‌های محله نظام‌آباد و مینی‌سیتی بود. علی نوربند مربی این تیم بود که فوتسال خوانده و علمش را دارد اما در دقیقه آخر روی پرتاب اوت شکست خوردند و به گمانم باختشان به دلیل ضعف داوری بود. »

  • ۲۴ تیم حضور داشتند 

«فربد قلعه‌دار» رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه ۸ هم می‌گوید: «در این مسابقات ۲۴ تیم حضور داشتند. » همچنین کاظم دستگردی معاون اداره ورزش شهرداری تهران که در این مسابقه حضور داشت. می‌گوید: «مسابقات جام رمضان امسال باشکوه‌تر از مسابقات دوره‌های قبل برگزار شد. با برنامه‌ریزی‌ای که شهرداری انجام داد، در رشته‌های فوتبال، فوتسال و بسکتبال هم مسابقات با کیفیتی برگزار کردیم. همچنین مسابقات فردی مانند آمادگی جسمانی، دارت و بدمینتون هم برگزار شد. در مسابقات فوتسال محله‌های مناطق بیست‌ودوگانه تهران حدود ۱۲ هزار نفر شرکت کردند. در این مسابقات ۱۲۰۰ تیم شرکت کرد. » جعفر امیرآبادی، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۸ هم در این مسابقات حضور داشت. فربد قلعه‌دار ادامه می‌دهد: «مسابقات فوتسال محله‌ها در مجموعه فاطمه‌الزهرا(س) مجموعه ورزشی کرمان برگزار شد. این مسابقات در ۸ گروه ۳ تیمی برگزار شد. در دور دوم مسابقات به شکل تک حذفی با حضور ۱۶ تیم ادامه یافت. این مسابقات حتی در مراحل مقدماتی و حذفی از کیفیت بالایی برخوردار بود. جوایز این مسابقه به همت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه با ارائه کاپ قهرمانی، مدال و جوایز ارزنده اهدا می‌شود. »

  • گل‌های مسابقه 

دقیقه ۵ گل توسط تیم رعد به ثمر رسید. در دقیقه ۱۱ نیمه اول نیز گل دوم با سر بازیکن تیم رعد توسط همین تیم به ثبت رسید. پس از این گل مربی تیم ملک صبا تقاضای تایم‌اوت کرد. نیمه اول با همین نتیجه به نفع تیم رعد به پایان رسید تا در دقیقه دوم نیمه دوم نیز گل سوم توسط بازیکنان این تیم وارد دروازه شود. گل اول تیم ملک صبا در دقیقه ۵ نیمه دوم وارد دروازه تیم رعد شد. دقیقه ۷ تیم رعد گل چهارم را زد. پس از این گل یکی از بازیکنان تیم رعد کارت زرد گرفت. دقیقه ۸ نیمه دوم دروازه‌بان ملک صبا گل دوم را به نام خود ثبت کرد. در دقیقه ۱۱ نیز گل پنجم رعد وارد دروازه شد تا مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد. در پایان مسابقه نیز تیم «ستارگان کیان» جام اخلاق را از آن خود کرد و به خانه برد.

کد خبر 446399

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha