همشهری آنلاین: استقلال ۱۴ روز فرصت دارد تا طلب پروپیچ را پرداخت کند در غیر این صورت با محرومیت نقل و انتقال بازیکن و حتی حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد.

پروپیچ

به گزارش ایسنا، چندی پیش فیفا در تاریخ ۱۳ می نامه‌ای به باشگاه استقلال ارسال کرد که در آن تاکید شده است آبی‌ها تنها دو ماه فرصت دارند تا طلب ۳۶۰ هزار دلاری پروپیچ را پرداخت کنند. یعنی استقلال فقط ۱۴ روز دیگر وقت دارد تا بتواند از محرومیت از پنجره نقل و انتقالات رهایی یابد. این بازیکن حدود یک سال پیش از باشگاه استقلال شکایت کرده بود که مدیران باشگاه با این بازیکن توافق‌هایی برای نحوه پرداخت مطالباتش انجام دادند، اما بعد از گذشت تقریباً یک سال از این ماجرا هنوز طلب پروپیچ پرداخت نشده است.

  • پروپیچ کیست؟

موضوع پروپیچ، بازیکن کروات پیشین استقلال، این روزها به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است. این بازیکن بلندقامت با موهای بلند در زمان پرویز مظلومی در لیگ پانزدهم با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. بهرام امیری و علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات آن سال استقلال بودند. پس از پایان فصل، علیرضا منصوریان این بازیکن را به همراه بازیکنانی مانند آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده و میلاد فخرالدینی در لیست خروج قرار داد. پروپیچ با توجه به نامه قرار گرفتن اسمش در لیست خروج، ایران را ترک کرد.

کلاف سر در گم

پروپیچ آن زمان طلب ۳۰ هزار دلاری برای یک سال حضورش داشت. حالا نحوه انتقال پول به حساب پروپیچ نیز مهم است زیرا با وجود تحریم ها انتقال پول به حساب خارجی ها کمی مشکل است یعنی همان مشکلی که مسئولان فدراسیون برای پرداخت طلب کی روش داشتند.

دانشگر گره استقلال را باز می‌کند؟

در شرایطی که باشگاه استقلال این روزها برای پرداخت مطالبات شفر و پروپیچ دچار مشکل است و همچنین حفظ بازیکنی مثل پاتوسی کار را برای مسئولان استقلال سخت کرده، شاید انتقال دانشگر و دریافت مبلغ رضایتنامه این بازیکن بتواند این مشکلات را برای استقلال تا حدودی حل کند.

کد خبر 445948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha