همشهری‌آنلاین: مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز برگزاری مسابقه طراحی محیطی؛ ارتباط پیاده میان آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) با رود دره فرحزاد و بخش شرقی آن، در روزهای آتی خبر داد.

تهران

به گزارش شهرنوشت به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با بیان این‌که عنصر ارتباط، نقش مهمی در ارتقای کیفیت‌های فضایی یک مکان دارد، خاطرنشان کرد: آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) در کنار رود دره فرحزاد یکی از مکان‌های مهم شهر تهران است که تاکنون همپیوندی مناسبی با پیرامون خود برقرار نکرده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این باره اظهار داشت: از همین رو و با هدف حفظ و ارتقاء جایگاه کارکردی و معنایی آستان متبرکه امامزادگان زینعلی و عینعلی(ع) و محیط طبیعی و عملکردی همجوار به ویژه روددره فرحزاد و ضلع شرقی آن، ایجاد ارتباط و همپیوندی میان آن ها، مسابقه طراحی محیطی این محور در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

علی اکبری خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت تک مرحله‌ای برگزار می‌شود و جوایز ارزشمندی برای نفرات اول تا دهم این مسابقه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: اطلاعات تکمیلی این مسابقه به زودی در تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی اینترنتی http://nosazi.tehran.ir منتشر خواهد شد

کد خبر 445891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha