با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، مدیر فن‌پیج او با بیش از ۱۰۰هزار عضو به جرم نشر اکاذیب دستگیر شد.

متهم

به گزارش همشهری، اواخر ‌ماه گذشته یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون به پلیس فتای پایتخت رفت و از فردی که با راه‌اندازی فن‌پیج و جذب بیش از ۱۰۰هزار عضو اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه وی می‌کرد شکایت کرد. بازیگر معروف گفت: من کسی را که برایم فن‌پیج ساخته نمی‌شناسم. او حدود یک سال است که این صفحه اینستاگرامی را ساخته و نمی‌دانم هدف او از انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه من چیست.

با این شکایت پرونده در اختیار کارشناسان پلیس فتای پایتخت قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن متهم پرونده که مردی ۳۰ ساله است، در محدوده شمال تهران شناسایی شد. به این ترتیب متهم با دستور قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد و وقتی شواهد را علیه خود دید به ناچار به نشر اکاذیب اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای پایتخت، متهم در تحقیقات انجام شده انگیزه‌اش از این اقدام مجرمانه را افزایش مخاطب در صفحه خود عنوان کرد و گفت که به‌دلیل کینه‌ای که از این بازیگر مطرح داشته، علیه او مطلب منتشر می‌کرده است. رئیس پلیس فتای پایتخت در ادامه گفت: با اعتراف متهم، پرونده تکمیل و برای رسیدگی در اختیار دادسرای جرایم رایانه‌ای قرار گرفت.

کد خبر 445867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha