شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت Olixar که یکی از نام‌های مطرح در تولید لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود تصاویری از طراحی نهایی آیفون ۱۱ منشر کرده است.

آیفون 11

چند روز پیش، شرکت Olixar که یکی از نام‌های مطرح در تولید لوازم جانبی موبایل محسوب می‌شود، تصاویری از قاب‌های گلکسی نوت ۱۰ را منتشر کرد که ظاهر نهایی این گوشی را فاش می‌کند؛ اما این بار نوبت به اپل رسید که قربانی برملاسازی Olixar شود. شرکت Olixar چند تصویر از قاب گوشی‌های آینده اپل را منتشر کرده است که طراحی نهایی آیفون ۱۱ را نشان می‌دهد.

تصاویر آیفون ۱۱ یا آیفون XI نشان می‌دهد که همه شایعات در مورد استفاده اپل از درگاه USB نوع C واقعیت نداشت و گوشی‌های جدید اپل هم از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کنند. حتی آیپد سال ۲۰۱۹ هم از درگاه لایتنینگ استفاده می‌کنند. این نشان می‌دهد که اپل هنوز آمادگی لازم برای حذف این درگاه و استفاده از USB را ندارد.

مورد دیگر این‌که، این تصاویر که طراحی نهایی آیفون ۱۱ را نشان می‌دهد، مهر تایید دیگری بر وجود برجستگی بزرگ و مربعی شکل پشت گوشی است که همه دوربین‌های گوشی را در خود جای داده است. قطعا این طراحی چندان زیبا نیست و اگر جزو کسانی هستید که امیدوار بودند این مربع زشت و بزرگ وجود نداشته باشد، باید بگوییم که چاره‌ای جز کنار آمدن با آن ندارید.

شرکت Olixar تصاویر محافظ صفحه آیفون ۱۱ هم پخش کرده است که اطلاعات کاملی از فضای جلوی گوشی را در اختیارمان قرار می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهد که بریدگی نمایشگر، حسگرها و دوربین‌های جلویی گوشی تغییری در مقایسه با مدل‌های سال گذشته نداشته‌اند.

 اما مورد جذاب دیگر، به گوشی آیفون XIR برمی‌گردد که قرار است جایگزین آیفون XR شود. این گوشی برخلاف مدل سال گذشته که فقط یک دوربین در پشتش داشت، دو دوربین روی برجستگی مربعی شکل دارد. البته هنوز مشخص نیست که دوربین دوم برای عکاسی واید استفاده می‌شود تا برای زوم اپتیکال. بد نیست بدانید که در وب‌سایت Olixar، این گوشی «آیفون ۱۱ آر» (iPhone ۱۱R) نامیده شده است؛ بنابراین به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد به اعداد برگردد و از حروف انگلیسی در نام گوشی‌هایش استفاده نکند.

کد خبر 445791

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha