همشهری‌آنلاین: دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران از تأمین صندوق‌های آرا از استان تهران و چند استان دیگر خبر داد.

شوراياري

به گزارش ایسنا، سیدحمید طهایی در نخستین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران گفت: صندوق‌های آرا که تعدادی از آن‌ها از استان تهران و تعدادی از سایر استان‌ها تأمین شده از چند روز قبل از برگزاری انتخابات در تهران دپو خواهد شد تا پس از آماده‌سازی نرم‌افزار و خود صندوق‌ها، در روز برگزاری انتخابات در محل اخذ رأی قرار گیرد.

طهایی گفت: در حال اجرای روند انتخابات شورایاری‌ها هستیم و مقدمات این کار فراهم شده و حوزه اصلی کار در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران است. در حقیقت از سوم تیرماه ثبت‌نام این انتخابات آغاز شده و در کل تهران طوری پیش‌بینی انجام شده که میزکار هر یک از مناطق در حوزه اجرا و نظارت در سامانه این انتخابات قرار می‌گیرد و افراد مجاز می‌توانند به صورت روزانه این اطلاعات را دریافت کنند.

او افزود: هیأت‌های اجرایی صلاحیت‌های اولیه را بررسی و به طور روزانه نتیجه این بررسی‌ها را اعلام خواهند کرد. بی‌تردید با مدیریت و درایت و همکاری شهرداران و معاونت‌های اجتماعی مناطق براساس زمان‌بندی انجام شده برگزاری این انتخابات پیش خواهد رفت.

طهایی تأکید کرد: سعی شده با توجه به این‌که در این انتخابات از سیستم‌های مکانیزه بهره گرفته شده است، اعتماد به بیان و اظهارات داوطلبان حکمفرما باشد. بر همین اساس مسیر ثبت‌نام بسیار کوتاه و زحمات مناطق نیز کم شده‌است.

دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر لزوم ترغیب برای شرکت در این انتخابات و ارائه آموزش‌های لازم گفت: هرچند که مسیر ثبت نام کوتاه شده اما در پس پرده اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‌شود. برای مثال برگه عدم سوء پیشینه از همه افراد اخذ و استعلامات آن‌ها انجام می‌شود و نهایتاً همکاران من در هیأت‌های اجرایی همه این موارد را بررسی خواهند کرد.

وی تأکید کرد:

کد خبر 445568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha