مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران از ابتدای سال آینده با هدف حفظ حریم تهران و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز طرح حریم بان را اجرا می‌کند.

مهندس حسن ابوتراب مدیرکل حریم شهر تهران گفت: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در پهنه حریم شهر تهران افرادی تحت عنوان حریم‌بان در مناطق مرزی شهر تهران با سایر شهرها مستقر می‌شوند و بر ساخت و ساز در این مناطق نظارت می‌کنند.

وی افزود: حریم‌بان‌ها در مناطق مجاور حریم تهران مستقر می شوند و این افراد ماموریت‌های ویژه و مهمی خواهند داشت.

ابوتراب تصریح کرد: نیروهای حافظ به طور مستمر در مراکزی که بیشترین ساخت و ساز غیر قانونی در آنها صورت می‌گیرد حضور خواهند داشت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر با متخلفان برخورد و پرونده تخلف را به مراتب بالاتر ارجاع می دهند.

مدیرکل حریم تهران با تاکید برآنکه اجرای این طرح نقش بسزایی در کاهش تخلفات غیر مجاز در حریم شهر تهران خواهد داشت و به این وسیله نظارت شهرداری بر حریم تهران دقیق تر خواهد شد گفت: با استفاده از سیستم GIS و GPS می‌توان هرگونه تغییر و تحولی را در پهنه حریم تهران مشاهده  کرد و بر این اساس در کوتاه‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی بودجه اختصاص یافته به طرح حریم بان در شهر تهران را 1 میلیارد و 331 میلیون تومان دانست که به مرور زمان و با تکمیل و اجرای این طرح مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 44514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز