دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

یک سال پیش در چنین روزهایی، یک مثلث جذاب و پربحث در فوتبال ایران وجود داشت. کارلوس کی‌روش، برانکو ایوانکوویچ و عادل فردوسی‌پور سه ضلع این مثلث بودند که هرکدام داستان‌های زیادی داشتند.

عادل فردوسي پور

از مدت‌ها پیش در صف‌بندی‌های فوتبال ایران، عادل جزو پشتیبان‌های اصلی کی‌روش به شمار می‌آمد و این مسئله هواداران پرسپولیس و برانکو را شاکی کرده بود. فارغ از جزئیات که در زمان خودش به اندازه کافی مورد بحث قرار گرفت، اصل حضور این سه‌گانه در فوتبال ایران باعث تحرک و پویایی شده بود؛ به‌طوری‌که بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران این رشته ورزشی مدام در حال اعلام موضع در مورد آن بودند. حالا اما در فاصله‌ای کوتاه، به شکلی عجیب و باورنکردنی هر سه ضلع این مثلث فرو پاشیده و اضلاعش سرنوشت‌های متفاوتی پیدا کرده‌اند.

امروز کی‌روش در برزیل تیم ملی کلمبیا را در جام ملت‌های آمریکای جنوبی کوچ می‌کند، برانکو به عربستان رفته و هدایت الاهلی این کشور را پذیرفته؛ تیمی که امسال در مرحله گروهی یک پیروزی و یک شکست را برابر پرسپولیس او تجربه کرد. از همه غم‌انگیزتر هم داستان عادل فردوسی‌پور است که امروز حتی برای اعلام این خبرهای ساده هم رسانه در اختیار ندارد؛ چه برسد به اینکه دنبال تحلیل و بررسی ماجراها باشد. فرض کنید عادل بود و جدایی برانکو اتفاق می‌افتاد؛ در آن صورت ایرج عرب و همکارانش با چه چالش بزرگی مواجه می‌شدند و چه گرفتاری مضاعفی پیدا می‌کردند.

کد خبر 444442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha