همشهری آنلاین: تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی مرحله گروهی خود موفق شد با شکست افغانستان در یک‌ دیدار حساس به عنوان تیم اول از گروه یک به مرحله بعدی صعود کند. مرحله بعدی مسابقات از روز ۲۸ خرداد آغاز می‌شود.

فوتسال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و افغانستان برای مشخص شدن وضعیت سرگروهی در گروه اول مسابقات با حضور حدود ۱۵۰۰ تماشاگر در تبریز برگزار شد و در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان شاندیزی به پایان رسید.

مسعود یوسفی در دقیقه ۳ با یک دریبل زیبا و شوت محکم موفق شد تک گل ایران را در وقت اول مسابقه به ثمر برساند. در ادامه نیز تیم افغانستان حملات بی‌شماری روی دروازه ایران‌ انجام داد که حاصلی در پی نداشت تا این که در دقیقه ۱۹ این وقت از مسابقه، درنهایت افغانستان یک گل به ثمر رساند.

افغانستان که به دلیل تفاضل گل بهتر با یک تساوی هم می‌توانست عنوان تیم‌ اول گروه را از آن خود کند، با انگیزه‌ای مضاعف در زمین حاضر شده بود.

وقت دوم مسابقه با احتیاط زیادی از سوی دو تیم دنبال شد تا این که رضا قنبری در دقیقه ۱۰ از وقت دوم گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در ادامه نیز مسعود یوسفی گل دیگری را دقیقه ۱۱ از وقت دوم وارد دروازه افغانستان کرد تا گل دوم خود و گل سوم ایران را به ثمر رسانده باشد.

در چهار دقیقه پایانی بازی تیم افغانستان به بازی پاور پلی رو آورد و یک گل دیگر نیز به میزبان مسابقات قهرمانی آسیا زد.

با پایان مرحله گروهی مسابقات چهره هشت تیم صعود کرده به مرحله یک ‌چهارم نهایی و برنامه این مرحله به‌ شرح زیر مشخص شد:

  • سه‌شنبه ۲۸ خرداد

اندونزی ــ ویتنام / ساعت ۱۱

ژاپن ــ عراق /  ساعت ۱۴

تایلند ــ افغانستان / ساعت ۱۷

ایران ــ لبنان / ساعت ۲۰

کد خبر 444297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha