چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

در سال‌های گذشته، «تئاتر شهر» به محل‌ تردد و تجمع هنرمندان معروف بود اما در گذر زمان مانند خیلی جاها و فضاها تغییر کاربری داد و امروز اینجا به دستفروشانش معروف شده است.

دستفروشان تئاتر شهر

کسانی که بساطشان را در جای‌جای پارک «دانشجو» و اطراف ساختمان تئاترشهر پهن می‌کنند و به قول خودشان یک لقمه نان در می‌آورند. موقعیت جغرافیایی و مکانی تئاتر شهر آنقدر اهمیت دارد که پهن کردن بساط در آن برای خیلی از دستفروشان به آرزو تبدیل شده است و در برخی از موارد برای تصرف جای مناسب نزاع و درگیری پیش می‌آید که در نهایت ممکن است به تیراندازی هم ختم شود. حادثه‌ای که هفته گذشته شاهد آن بودیم ۲ دستفروش با هم درگیر شدند و یکی از آنها با کلت کمری شلیک و دیگری را مجروح کرد.  البته این حادثه با اصابت گلوله به پای مضروب خاتمه یافت و به گفته سردار «کیوان ظهیری» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، فحاشی ۲ دستفروش منجر به تیراندازی شده بود.

پس از انتقال مضروب به بیمارستان، ضارب که ۲۴ سال داشت، توسط تیم گشت کلانتری «جامی» به کلانتری منتقل و تحقیقات آغاز شد. ضارب ادعا کرد که اسلحه را از استان‌های غربی خریداری کرده است و وقتی مضروب به مادرش که در قید حیات نیست، ناسزا گفته تیراندازی کرده است. از وقتی دستفروشان، تئاتر شهر را قرق کرده‌اند، حوادث نزاع و درگیری در آن رخ می‌دهد و بارها مدیران شهری و انتظامی تلاش کردند از طریق جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان مانع بروز چنین حوادثی شوند، اما موفق نشدند.

کد خبر 443731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha