پوریا تابان مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» در برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد در رقابت‌های قهرمانی جهان تیراندازی با کمان معلولین که در کشور هلند در حال برگزاری است به زهرا نعمتی پیشنهاد شده تا تابعیت کشور جمهوری آذربایجان را بپذیرد و از این پس زیر پرچم این به رقابت بپردازد.

زهرا نعمتي

به گفته پوریا تابان، بر اساس این پیشنهاد زهرا نعمتی در شرایطی که تابعیت آذربایجان را بپذیرد، ۳۰۰ هزار دلار به همراه یک اتومبیل و یک خانه به او اهدا می شود. همچنین ۵ هزار دلار حقوق مادام العمر ماهیانه برای این کماندار در نظر گرفته شده است. این در حالی است کشور آذربایجان در بخش ورزش از مدتی پیش با مشکلات مالی شدیدی مواجه شده که تا به امروز چندین مرتبه ورزشکاران آنها به دلیل عدم پرداخت دستمزدشان دست به اعتصاب زده‌اند.

صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان که موفق شد برای جمهوری آذربایجان مدال برنز المپیک ریو را کسب کند در گفت‌وگویی با همشهری عنوان کرد هنوز بخشی از پاداش خود را دریافت نکرده است و به هیچ وجه شرایط شرایط این کشور همانند سابق نیست و دلیل این موضوع افت قیمت نفت است.

این صحبت‌های شریعتی در حالی مطرح می‌شود که رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندو جمهوری آذربایجان بارها از شرایط بد مالی ورزش آذربایجان گلایه کرده است. البته تابان تنها به این مسئله اکتفا نکرد و عنوان کرد سال ۲۰۱۱ نیز آمریکا به زهرا نعمتی پیشنهاد تغییر تابعیت داده است. حالا جای سوال دارد چراکه از سال ۲۰۱۱ تا به حال این موضوع رسانه‌ای نشده؟

کد خبر 443122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha