همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۹ سال دختران ایران گفت: هدف همه اعضای تیم و بازیکنان در کنار پیشرفت برای این رشته ورزشی، صعود از مرحله گروهی است.

سرمربی تیم فوتبال دختران ایران: هدف ما صعود است

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مرحله دوم رقابت های قهرمانی زیر ۱۹ سال دختران آسیا از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام برگزار می‌شود و ملی پوشان جوان ایران در گروه B باید به مصاف تیم های کره جنوبی، ویتنام و لبنان بروند.

«کتایون خسرویار» پیش از این دیدار در خبری که فدراسیون فوتبال منتشرکرده است، افزود: پس از صعود به مرحله دوم، تمرینات آماده سازی را آغاز کردیم و در دیدارهای تدارکاتی به مصاف تیم های بلاروس، آذربایجان و روسیه رفتیم.
وی گفت: تجارب خوبی در این بازی ها کسب شد و خوشحالیم که مقابل تیم هایی کره جنوبی، ویتنام و لبنان در این دوره از مسابقات بازی خواهیم کرد.
سرمربی تیم زیر ۱۹ سال دختران ایران افزود: فوتبال برای زنان ورزشکار همه کشورها بسیار مهم است و فدراسیون فوتبال ایران نیز برای این مهم برنامه ریزی کرده است. البته معتقدم باید خودمان را کم کم به تیم های مطرح آسیایی نزدیک کنیم و به مانند تیم ملی فوتسال زنان ایران به قهرمانی آسیا نیز برسیم.

خسرویار خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه در فوتبال زنان باید بسیار تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. زیرا بدون زحمت و تلاش به هیچ نتیجه ای نمی رسیم و سعی من آموزش این موارد به بازیکنانم است.
مرضیه فیضی، فاطمه شبان، گلنوش خسروی و زهرا غریب زاده، فاطمه مخدومی، سمیرا محمودپور، سیده هانیه خداپرستی، فاطمه امیری، سیده مهدیه محمودی نیا، مارال ترکمان، زهرا خدابخشی، کیمیا رحیمی نیا، غزاله بنی طالبی، ثنا صادقی، هلیا پیل تن، زینب عباسپور، مریم سروری، نگین زندی، رقیه جلال نسب، زهرا معصومی، ویدا رعیت پرور،کیمیا رعیت پرور و ملیکا محمدی اسامی بازیکنان اعزامی ایران به این مسابقات هستند.
تیم دختران زیر ۱۹ سال ایران در روزهای ۶، ۸ و ۱۰ اردیبهشت ماه به ترتیب به مصاف ویتنام، کره جنوبی و لبنان می روند.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال دختران آسیا، آبان ماه ۹۸ برگزار می شود.

تیم‌های ژاپن، چین و کره شمالی به همراه تایلند که میزبان این رقابت ها است به طور مستقیم در مرحله نهایی این مسابقات حضور دارند.

کد خبر 438356

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha