همشهری آنلاین: نمایندگان ایران در مرحله نخست مسابقات جایزه بزرگ آسیا در چین به دو مدال طلا، یک برنز و سه مقام چهارمی دست یافتند.

مرادي- مهردلان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دو ‌و میدانی، مرحله نخست مسابقات دو و ‌میدانی جایزه بزرگ آسیا عصر روز سه‌شنبه (۱۴ خرداد) در شهر چونگ کینگ چین برگزار شد و نمایندگان ایران به یک مدال طلا، یک برنز و یک مقام چهارمی رسیدند.

امیر مرادی در ماده ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۱:۴۹.۴۹ دقیقه به عنوان نخست رسید و جایزه یک هزار و پانصد دلاری را از آن‌خود کرد. عبدالرحیم درزاده نیز در ماده ۸۰۰ متر با زمان ۱:۵۱.۴۵ دقیقه به عنوان چهارمی بسنده کرد.

شاهین مهردلان در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۱۹.۰۹ متر سوم شد و به جایزه ۵۰۰ دلاری رسید.

عصر روز جمعه (۱۷ خرداد) نیز در مرحله پایانی این مسابقات هم نمایندگان ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی دست یافتند.

در ماده ۸۰۰ متر امیر مرادی با درخشش دوباره خود با رکورد ۱:۴۹.۹۹ دقیقه اول شد و با رفتن روی سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و ‌پانصد دلاری را هم گرفت و با کسب دومین مدال طلای خود در ماده ۸۰۰ متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.

دیگر نماینده شایسته دو و میدانی ایران در ماده ۸۰۰ متر، جوان خوش آتیه سیستان و بلوچستانی بود که باز هم به مقام چهارمی رسید. عبدالرحیم درزاده که در مرحله نخست با زمان ۱:۵۱.۴۵ دقیقه  چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با شایستگی و با ثبت زمان ۱:۵۳.۲۱ دقیقه به همین مقام دست یافت.

شاهین مهردلان، پرتابگر وزنه ایران با پرتابی به طول ۱۸.۳۵ متر سکوی این مسابقات را از دست داد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول  ۱۹.۰۹ متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد.

کد خبر 443026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha