جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که بازی را بردیم، از بازیکنانم راضی هستم.

ویلموتس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مارک ویلموتس بعد از برد پر گل تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در همه خطوط منسجم بودیم البته در بازگشت به خط دفاعی یک مقدار ضعیف بودیم اما گل های زیبایی که زدیم باعث شد بازی زیبایی را شاهد باشیم و از تمام بازیکنانم راضی هستم.

وی افزود: برخی از بازیکنان من مانند انصاری فر چند هفته بود که پا به توپ نشده بودند اما تلاش خودشان را انجام دادند و در مجموع عملکرد خوبی داشتیم، البته چند روز دیگر باید با کره جنوبی بازی کنیم و با همین سیستمی که مقابل سوریه بازی کردیم مقابل کره جنوبی هم بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مسلماً بعد از این دو بازی بازیکنی را کنار نخواهم گذاشت و من به سبک همه بازیکنان نگاه می کنم تا ببینم چه کارایی ای دارند، در بلژیک هم که بودم در یک مقطعی ۹ بازیکن مصدوم داشتم و یکی از بازیکنان مسن را به زمین فرستادم و عملکرد خوبی داشت و مطمئن باشید برای من سن و سال ملاک نیست و فی البداهه کسی را خط نخواهم زد.

وی گفت: با آقای ساکت زیاد صحبت کردم و او قول داد اردویی داشته باشیم که بازیکنان مختلف از زیر ۲۳ سال هم حضور داشته باشند اما اعتقادم این است که تیم ملی ایران شایستگی امکانات لوکس را دارد.

کد خبر 442913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha