همشهری آنلاین: انبار فرآورده‌های نفتی در بندر شهید رجایی طعمه حریق شد.

آتش سوزی

ایرنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با تایید آتش سوزی در محدوده مجتمع بندری شهید رجایی گفت که این آتش سوزی از یکی از انبارهای جا به جایی روغن آغاز شد و به سرعت گسترش یافت.

 آتش پاد دوم فرجام دانش با اشاره به گستردگی آتش سوزی و سرعت گسترش آن، اظهار کرد که آتش نشانان با تمام تجهیزات برای اطفای حریق در محل حضور یافته اند و آتش نشانان بندرعباس نیز برای کمک به خاموش کردن این آتش سوزی به منطقه اعزام شده اند.

گفته می شود گستردگی و حجم آتش سوزی به حدی است که دود ناشی از آن از فاصله بسیار زیاد قابل رویت است و تاکنون انفجارهایی نیز به همراه داشته است.

یک منبع خبری در مجتمع بندری شهید رجایی نیز به ایرنا گفت :کانون آتش سوزی امروز در بندر شهید رجایی، زمین های تحت مدیریت منطقه آزاد قشم است.

وی اظهار داشت:آتش سوزی از یک ماشین ویژه بلند کردن کانتینر (ریچ استاکر) آغاز شده و پس از آن به محل نگهداری قیر و روغن پایه سرایت کرده است.

بر اساس گزارش دریافتی عملیات اطفا حریق، مهار و سرد کردن محوطه در حال انجام است اما با توجه به وضعیت فیزیکی و شیمیایی این مواد، امکان اشتعال و شعله ور شدن مجدد آتش وجود دارد.

کد خبر 442852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha