سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: حالا با این‌که کمی بیش از سه ماه تا معرفی رسمی آیفون‌های بعدی فاصله داریم، یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی اپل، مثل همیشه تصاویری از این گوشی‌ها منتشر کرده است

آیفون XR

مدتی پیش شایعه شده بود که آیفون XR بعدی (که احتمالا آیفون XIR نام دارد)، قرار است با همان رنگ‌های شاد و متفاوت معرفی شود. حالا با این‌که کمی بیش از سه ماه تا معرفی رسمی آیفون‌های بعدی فاصله داریم، یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی اپل، مثل همیشه تصاویری از این گوشی‌ها منتشر کرده است که اطلاعات جالبی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

این بار تصاویر آیفون XR جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد برخلاف مدل سال گذشته، آیفون XR امسال، رنگ‌های شادی ندارد و در همان رنگ‌های استاندارد آیفون XS عرضه خواهد شد. این یعنی دیگر خبری از آیفون زرد، آبی و نارنجی نیست و همان رنگ‌های استاندارد نقره‌ای، مشکی، قرمز و طلایی به دنیای آیفون XR هم رسوخ کردند.

به‌جز رنگ، تصاویر آیفون XR جدید نشان می‌دهد که این گوشی هم مثل آیفون ۱۱ از فضای مربعی شکل و برجسته برای دوربین‌های پشتی‌اش استفاده می‌کند که به نظر نمی‌آید چندان برای کاربران جذاب باشد. آیفون XR جدید قرار است از نمایشگری ۶٫۱ اینچی بهره ببرد و احتمالا آخرین آیفونی خواهد بود که از فناوری LCD استفاده می‌کند. داخل این گوشی هم، تراشه اپل A13 قرار دارد.

کد خبر 442663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha