دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

مجموعه گردشگری عباس‌آباد برای جذب گردشگران با ساخت بخش‌های جدید در حال توسعه است.

مجموعه گردشگری عباس آباد

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی عباس‌آباد درباره ساخت بخش‌های جدید در مجموعه گردشگری عباس‌آباد گفت: «باغ نمایش، دریاچه هنر، محوطه باغ هنر و کوشک مرکزی، بخش‌های جدید این مجموعه است که تا اواخر پاییز تکمیل می‌شوند. » «حمید جوانی» با بیان اینکه بخش‌هایی از پروژه پیشرفت خوبی داشته است گفت: «ساخت پروژه باغ نمایش حدود ۳ سال طول کشید و این مجموعه مرداد امسال میزبان اجرای تئاترهای خیابانی و کنسرت‌هاست.

باغ نمایش نیز با داشتن ۴ سالن آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت‌های ۱۲۰ و ۲۵۰ نفر برای اجرای نمایش هنرمندان و گروه‌های مختلف هنری در حال تکمیل است. » او افزود: «دریاچه هنر به۲ بخش جنوبی و شمالی تقسیم می‌شود و در جوار باغ نمایش در حال ساخت است و اطراف دریاچه پاتوق‌هایی مانند کافه گالری راه‌اندازی می‌شود. » جوانی، درباره محوطه باغ هنر گفت: «محوطه باغ هنر در اطراف باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس دارای گالری، کافی‌شاپ، فضای روباز و یک رواق دو طبقه است که این مجموعه نیز اواخر مرداد راه‌اندازی خواهد شد. » 

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی عباس‌آباد از شروع به کار مجموعه کوشک مرکزی در اواخر پاییز خبر داد و گفت: «این کوشک در جوار باغ هنر با ۲ سالن همایش ۳۰۰ نفره، یک مجموعه گالری ۳ هزار نفره، یک فودکورت و رستوران در طبقه بالا در حال ساخت است و تاکنون ۸۰‌درصد پیشرفت داشته و تا ۶ ماه دیگر آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و شهروندان می‌شود. »

کد خبر 442584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha