پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۱:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: افراد ناشناس امروز (پنجشنبه 25 بهمن) در زادگاه صدام، دیکتاتور سابق عراق 9 عضو یک خانواده را به قتل رساندند.

خبرگزاری آلمان از تکریت و بغداد گزارش داد، یکی از سخنگویان پلیس در شهر شمالی تکریت گفت مهاجمان صبح هنگام به خانه لبیب علی صیدان، پیمانکار ساختمانی در نزدیکی تکریت ریخته و او، همسرش و هفت فرزند او را به ضرب گلوله کشته‌اند. هنوز دلیل این کشتار مشخص نیست.

خبرگزاری اوسط العراق نیز خبر داد روز چهارشنبه در زعفرانیه (Safaranija) واقع در بخش جنوبی بغداد افراد مسلح به یک مدرسه یورش بردند. آنها به ضرب و شتم زن سریدار که خودش در خانه نبود، پرداختند و کودک سه ساله‌اش را کشتند.

در همین حال، فرمانده نظامی آمریکا در بغداد و سفارت آمریکا واکنش مثبتی به تصویب سه قانون جنجالی در جلسه روز چهارشنبه پارلمان عراق نشان دادند. در بیانیه‌ای که چهارشنبه شب در این باره منتشر شد، آمده است: «هنوز ملت عراق و دولتش کارهای بسیاری برای انجام دادن وجود دارد.»

رای‌گیری درباره بودجه، نظم‌بخشی جدید به اداره استان‌ها و عفو عمومی بارها به تعویق افتاده بود به طوری که به تردیدهایی نزد واشنگتن و همچنین مردم عراق دامن زده بود.

کد خبر 44256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز