همشهری آنلاین: مردی که در ساختمان شهرداری ویرجینیابیچ به سوی مردم تیراندازی کرده بود، دستکم ۱۲ نفر را به قتل رساند و چند نفر را مجروح کرد. فرد متهم به تیراندازی به ضرب گلوله پلیس از پا در آمده است.

تیراندازی در ایالت ویرجینیای آمریکا

به گزارش دویچه وله، در حمله مسلحانه مردی در شهر ساحلی ویرجینیابیچ در شرق ایالات متحده دست‌کم ۱۲ نفر کشته و بیش از شش نفر زخمی شدند. یکی از مأموران پلیس در تبادل آتش با عامل حمله زخمی شده است.

ویرجینیابیچ در ساحل شرقی آمریکا در ۳۲۰ کیلومتری جنوب واشینگتن قرار دارد.

بنا به گزارش‌ها مرد مسلح حوالی ساعت ۱۶ عصر روز جمعه (به وقت محلی) وارد ساختمان شهرداری شد و به‌طور بی‌هدف به مردم پیرامون خود شروع به تیراندازی کرد. اندکی بعد او در مبادله آتش با مأموران پلیس، به ضرب گلوله به قتل رسید.

به گفته خبرگزاری‌ها عامل تیراندازی از کارکنان قدیمی شهرداری ویرجینیابیچ بوده و تنها یک روز قبل به قرارداد کاری او پایان داده شده، اما او همچنان در استخدام شهرداری بوده است.

رابرت دوایر، شهردار ویرجینیابیچ از "یک روز مهیب" در تاریخ این شهر زیبای ساحلی، که از گردشگاه‌های مهم محسوب می‌شود، سخن گفت.

در آمریکا به علت آسان‌گیری در اعطای جواز حمل اسلحه، حملات مسلحانه به امری عادی بدل شده است.

بنا به آمار یک بنیاد گردآوری اطلاعات، از آغاز سال ۲۰۱۹ تا کنون، یعنی در پنج ماه گذشته، ۱۸۶ نفر در حملات مسلحانه در ایالات متحده به قتل رسیده‌اند.

کد خبر 442470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha