همشهری آنلاین: ستاره پنجگانه «گرگ و میش» به شکل رسمی برای ایفای نقش بتمن برگزیده و جایگزین بن افلک شد که در دو فیلم پیشین بازیگر این نقش بود.

رابرت پتينسن بازيگر بريتانيايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورایتی، رابرت پتینسن ۳۳ ساله از حدود دو هفته پیش مشغول گفتگو با مدیران استودیو برادران وارنر برای حضور در نقش بتمن بود که قرار است ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ روی پرده سینماها برود. پیش‌تولید «بتمن» تابستان امسال آغاز می‌شود اما هنوز معلوم نیست پروژه چه زمانی کلید می‌خورد. مت ریوز روی صندلی کارگردانی می‌نشیند و دیگر بازیگران اصلی هم فعلا معرفی نشده‌اند.

پتینسن بریتانیایی که با بازی در پنج فیلم مجموعه «گرگ و میش» به شهرت رسید، این روزها سرگرم همکاری با کریستوفر نولان در پروژه «انگاشته» است. این اکشن جاسوسی ۱۷ جولای ۲۰۲۰ به نمایش درمی‌آید. از دیگر فیلم‌های تازه کارنامه پتینسن می‌توان به فانتزی ترسناک و سیاه و سفید «فانوس دریایی» به کارگردانی رابرت اگرز اشاره کرد که امسال در بخش دوهفته کارگردانان جشنواره کن اکران و پسندیده شد.

ریوز که پیش‌تر دو دنباله از مجموعه «سیاره میمون‌ها» را کارگردانی کرده بود، از ژانویه ۲۰۱۷ مسئولیت ساختن «بتمن» را بر عهده گرفت. زک اسنایدر در دو سال پیاپی ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ «بتمن علیه سوپرمن: سحرگاه عدالت» و «لیگ عدالت» را با بازی افلک ساخت که باعث شد برادران وارنر در رقابت با استودیو مارول شکستی سخت بخورد. حالا آمدن ریوز می‌تواند مدیران وارنر را به آینده «بتمن» و موفقیت خود امیدوارتر کند.

کد خبر 442450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha