شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

جواد شعرباف - مشاور عالی شهردار اصفهان: با توجه جدی مسئولان شهری به تکمیل خطوط مترو و ساخت خط ۲ قطار شهری، زمینه توسعه حمل و نقل ریلی در شهر فراهم خواهد شد.

جواد شعرباف

در سال گذشته با حمایت شهرداری اصفهان و تعامل دوطرفه، در جهت بهبود اوضاع مالی سازمان قطار شهری اقدامات مطلوبی صورت گرفت و بخش عمده‌ای از بدهی‌ها تسویه‌حساب شد. از نظر مالی، اتفاق‌های خوبی در خط یک قطار شهری افتاده و تکمیل بخش‌های باقی‌مانده در دستور کار قرار گرفته است. سازمان قطار شهری به همراهی شهرداری اصفهان حمایت‌های مالی سازنده‌ای در تقویت تلاش پیمانکاران خط یک و ۲ قطار شهری صورت دادند تا ساخت خط ۲ قطار شهری بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای ادامه یابد.  در نوروز امسال با مصوبه مدیریت شهری و بازگشایی خطوط مترو در ایام تعطیل توانستیم در جهت رفاه حال شهروندان و گردشگران گام نو و موثری برداریم که اتخاذ این تصمیم با استقبال مردم مواجه شد.

حمایت مردم در استفاده از خطوط مترو انگیزه مضاعفی در جهت تکمیل و ساخت خط ۲ قطار شهری را فراهم آورد و باعث شد ساخت خط ۲ و سایر خطوط قطار شهری با قدرت هرچه تمام‌تر پیش رود. آنچه مهم است تلاش تمام سازمان‌ها در تکمیل سریع‌تر خط ۲ قطار شهری است.  
با تکیه بر تجارب و دانش به‌روز متخصصان و تکیه بر توان فنی سازمان قطار شهری اصفهان تکمیل خط ۲ قطار شهری اصفهان بیش از گذشته با سرعت در حال پیشرفت است. با توجه به تکانه‌های ارزی، تامین اعتبارات دغدغه سازمان مذکور به شمار می‌رود. سازمان قطار شهری با نیروهای کارآمد و توانمند در بخش‌های فنی، قراردادی و حقوقی، پشتیبانی در شرایط مطلوبی است و اجرای همزمان طرح‌های خطوط ۲ و ۳ و توسعه خط یک حمایت‌های مدیریت استان و شهری را می‌طلبد.

تلاش نیروهای متخصص و شایسته سازمان قطار شهری در جهت انتفاع و رفاه حال شهروندان اصفهانی است. مترو ستون فقرات شهر است و جابه‌جایی روزانه نزدیک به ۱۰۰ هزار مسافر نشان‌دهنده اهمیت این طرح برای کلان‌شهر اصفهان است تا هم نسل کنونی و هم آیندگان بتوانند از عواید آن بهره‌مند شوند. خطوط قطار شهری اصفهان از ابعاد گوناگون اعتباری، مدیریتی و فنی، نخستین طرح استان اصفهان است که در اولویت طرح‌های عمرانی قرار گرفته و تمام تلاش مدیران شهری و شهرداری اصفهان این است که با دقت و شتاب هرچه بیشتر ساخت و توسعه خطوط قطار شهری امتداد یابد. بدون‌شک با همدلی و همراهی و نگاه رو به جلو می‌توان افق‌های روشنی برای این طرح دید.

کد خبر 442364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha