همشهری آنلاین: فعال سیاسی و رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی ایران را بی نظیر توصیف کرد و گفت: توان نظامی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع و بازدارندگی است.

ناطق نوری

ایرنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی ما پس از تجربه هشت سال دفاع مقدس پیشرفت بسیار زیادی در بخش نظامی کرده ایم که عمدتاً هم برای دفاع و بازدارندگی است.

وی با تاکید بر اینکه ما بر اساس مکتب مان هیچگاه حمله کننده نخواهیم بود، گفت: باید توان دفاعی و بازدارندگی خودمان را ارتقا دهیم و در بالاترین سطح قرار گیریم.

رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توان نظامی ما در منطقه بی نظیر است و می توانیم به بهترین شکل در منطقه و خارج از آن از خود دفاع کنیم.

ناطق نوری با اشاره به برگزاری کنفرانس بحرین در راستای معامله قرن گفت: همانطور که اجلاس دیگر آنان علیرغم هزینه های بسیار زیاد به نتیجه نرسید و به شکست ختم شد، همه علائم نشان دهنده آن است که این کنفرانس ها نیز با شکست روبرو می شود.

وی افزود: شرکت نکردن بسیاری از کشورهای منطقه که اینها امید داشتند در این کنفرانس حضور یابند دلیل بر آن است که مانند بقیه طرح‌هایشان شکست خورده است.

کد خبر 442356

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha