جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

راهپیمایی سراسری روز قدس هم‌زمان با سراسر کشور در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی برگزار شد.

حماسه روز قدس در خراسان  بزرگ

به گزارش تسنیم، راهپیمایان روز قدس در استان خراسان رضوی هم‌نوا و هم‌صدا با مسلمانان سراسر جهان، ندای آزادی قدس شریف را سر دادند و از مستکبران و ظالمان سراسر جهان برائت جستند. مردم خراسان رضوی در تمامی شهرهای این استان یک‌صدا و متحد بیرون آمدند تا در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، آرمان آزادی قدس شریف را که یادگار امام راحل است، فریاد کنند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه مشهد نیز از میدان ۱۵ خرداد راهپیمایی خود را آغاز کردند و این راهپیمایی به حرم منور رضوی ختم شد. راهپیمایان روز قدس مشهد با قرائت قطعنامه این روز شریف، برائت خود را از مستکبران عالم اعلام کردند. فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مراسم راهپیمایی روز قدس در مشهد گفت: روز قدس عامل اتحاد مسلمانان در برابر استکبار است. سردار «یعقوبعلی نظری» با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: امام خمینی (ره) از مساله قدس به‌ خوبی در اتحاد جهان اسلام بهره بردند و آن را به تهدیدی علیه دنیای استکبار بدل کردند.  

  • راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان شمالی

مراسم پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد و سایر شهرهای خراسان شمالی، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد. اقوام مختلف خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی روز قدس در صفوفی فشرده انزجار خود را از استکبار جهانی با دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا نشان
دادند. در مرکز استان نیز راهپیمایی از میدان شهید آغاز شد و شرکت‌کنندگان به سمت مصلای امام خمینی (ره) بجنورد حرکت کردند.

  • شعارهای ضد استکبار در خراسان جنوبی

مردم مومن و ولایتمدار بیرجند و استان خراسان جنوبی با شکوهی ماندگار برای خلق حماسه‌ای دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با سراسر کشور و جهان اسلام، راهپیمایی سراسری روز قدس را در شهر بیرجند برگزار کردند. این مراسم در بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی باسر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی برگزار شد.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بیرجند از میدان شهدا راهپیمایی خود را آغاز کردند و این راهپیمایی به مسجد امام حسین (ع) ختم شد. سخنران محوری روز جهانی قدس در بیرجند حجت‌الاسلام «سیدابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری بود.  
راهپیمایان روز قدس در بیرجند نیز با قرائت قطعنامه این روز شریف، برائت خود را از مستکبران عالم به گوش جهان رساندند.

کد خبر 442353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha