چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری ویستا با ارائه آثار چهار نقاش زن جوان در دومین آرتفر بین‌المللی ایروان حاضر است.

حضور چهار هنرمند زن در آرت فر ایروان

به گزارش هنرآنلاین، دومین آرت‌فر ایروان دهم تا سیزدهم خرداد ماه در پایتخت ارمنستان برگزار می‌شود که گالری ویستا با به نمایش گذاشتن آثار چهار هنرمند جوان معاصر: ستاره حسینی، گندم امیری، طیبه دژدوست، و سرمه عرب در این رویداد شرکت کرده است.

در این دوره ۳۵ گالری و کیوریتور از بیش از هشت کشور مانند انگلستان، آمریکا، اسپانیا، ایران، بلاروس، اوکراین و ارمنستان آثاری از هنرمندان مدرن و معاصر را در قالب نمایش‌های گروهی یا انفرادی به تماشا می‌گذارند.

پریسا پهلوان، مدیر گالری ویستا درباره حضور در این رویداد با چهار هنرمند زن گفت: "می‌دانم گالری‌ها ترجیح می‌دهند با هنرمندان شناخته شده که بازار تثبیت شده‌ای دارند در آرت‌فرها حضور یابند اما گالری ویستا از بدو تاسیس با تمرکز بر معرفی و حمایت استعدادهای نوظهور حرکت کرده است و از این رو ترجیح دادیم با همین متد در این اتفاق هنری حاضر شویم و وجوه کم‌تر دیده شده هنر معاصر ایران را به نمایش بگذاریم، پیش‌تر آثار این هنرمندان جوان را در گالری ویستا نمایش داده‌ایم و به جهت قدرت ایده و اجرا در آثارشان با اقبال مخاطبان مواجه شده‌اند، بررسی کردیم و دیدیم بسیار خوب است در یک رویداد بین‌المللی هم آنها را ارائه دهیم. "

پهلوان افزود:" انتخاب چهار نقاش زن بازتابی از رویکردها و گرایش‌های جاری در هنر معاصر ایران است، با این انتخاب ما نقش بسیار پررنگ زنان و دختران هنرمند در این تحولات هنری را یادآور شده‌ایم. "

همزمان با این رویداد بین‌المللی، هفتۀ هنر ارمنستان با برنامه‌هایی شامل سخنرانی دربارۀ ظهور رویکردها در بازارهای جدید هنر، ارتباط هنر و تکنولوژی، رسانه‌ها و هنر و برپایی کارگاه‌های عملی هم اکنون در حال برگزاری است.

کد خبر 442104

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha