حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز را اعلام کرد.

مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس استان‌های فارس

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی افزود: راهپیمایی روز جمعه ۱۰ خرداد و در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: مسیر راهپیمایی میدان امام حسین (ع)، بلوار کریم‌خان زند، میدان شهدا، خیابان پیروزی، چهارراه پیروزی، بلوار شهید آیت‌الله دستغیب و حرم مطهر احمدبن‌موسی شاهچراغ(ع) است. عباسی رئیس پلیس راهور استان فارس نیز محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در شیراز را اعلام کرد.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در مسیر تقاطع پیروزی به حرم شاهچراغ(ع)، مسیر تقاطع غدیر (مصدق) به سمت تقاطع پیروزی، مسیر تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع) و یک طرفه کردن خیابان حسینی از سمت حرم آستانه به سمت سه‌راه آستانه است. عباسی اظهار داشت: در روز راهپیمایی، از هرگونه توقف وسایل نقلیه در طول مسیر و پیاده‌روها جلوگیری و در صورت توقف، وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

  • مسیرهای راهپیمایی روز قدس در بوشهر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور حماسی مردم روزه‌دار در مسیرهای تعیین شده برگزار می‌شود. «نصرالله شفیعی» تاکید کرد: جمعه این هفته مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی بوشهر از ساعت ۱۱ صبح از خیابان امام خمینی (ره) روبه‌روی سرپرستی بانک صادرات تا مصلای جمعه و بیش از ۳۷  شهر و صدها روستا همگام با مسلمانان و آزاداندیشان در ۸۰ کشور جهان  با بهره‌مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال به درگاه بی‌نیاز کریم قادر متعال، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم جعلی صهیونیستی مسئلت می‌کنند.

  • مسیرهای راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مسیرهای راهپیمایی روز قدس را در استان اعلام کرد. حجت‌الاسلام «سید جواد خاضع» گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج در ساعت ۱۱ صبح و از میدان هفت تیر در یاسوج آغاز می‌شود و به سمت خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) و مصلای حضرت امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

کد خبر 442007

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha