همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در مورد سرویس‌دهی مترو در روز قدس، گفت: برای سهولت در تردد شهروندان و راهپیمایان این روز بزرگ، خدمات‌رسانی از ابتدای صبح جمعه ۱۰ خردادماه ۹۸ تا پایان مراسم در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنچ، شش و هفت مترو تهران و حومه به صورت رایگان خواهد بود. 

مترو خط شش

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، فرنوش نوبخت گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی است. هم‌زمان با روز قدس، میزان سرویس‌دهی در خط ۴ مترو تهران که در مسیر راهپیمایی قرار دارد، افزایش خواهد یافت. 

او افزود: فاصله حرکت قطارها در این خط از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم از ۸ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد؛ همچنین تمامی ایستگاه‌های خط ۴ مترو تهران به ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاترشهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب‌اله و استاد معین آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

نوبخت گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران، قطارهای فوق‌العاده را به تمام خطوط اعزام کند.

کد خبر 441913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha