چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

رونالدو، مهاجم سرشناس فوتبال برزیل، با وجود اضافه وزن، پشت سر گذاشتن یک جام‌جهانی ناامید‌ کننده و گرفتار شدن به آسیب‌دیدگی زانو از بازگشت قدرتمندانه به میادین سخن می‌گوید.

به گزارش ایسنا، رونالدو در این‌باره گفته است: «اگر دوباره بازیکن شماره یک نشوم، سرم را به دیوار خواهم کوبید».

این آخرین اظهار نظر مهاجم برزیلی رئال مادرید از وضعیت خود در گفت‌وگو با رسانه‌های کشورش است.

او درباره سی‌امین سالروز تولدش که جمعه آینده خواهد بود، گفت: «خنده‌دار است که دارم سی‌ساله می‌شوم. من در همه تیم‌ها و حتی تیم ملی همواره جوان‌ترین بازیکن بودم. اما اکنون یک «کهنه سرباز» به شمار می‌آیم و این به معنای فرا رسیدن پایانی نزدیک و قریب‌الوقوع است. با این حال من این موضوع را این گونه نمی‌بینم. هنوز هم می‌خواهم کارهایی را انجام دهم».

او اطمینان داد که چهار سال دیگر بازی خواهد کرد.

رونالدو پس از نمایش ضعیف و ناامیدکننده‌اش در جام جهانی 2006 آلمان از سوی کارلوس دونگا، سرمربی جدید تیم ملی برزیل به اردو فراخوانده نشده است.

این مهاجم به دلیل جراحی زانوی پایش هنوز نتوانسته است در فصل جاری تیم‏ رئال مادرید را همراهی کند. رونالدو که همواره با مشکل اضافه وزن روبه‌رو بوده است، تنها چند روزی است که در تمرین‌های رئال حضور پیدا می‌کند.

رونالدو درباره حضورش در تیم ملی برزیل هم گفت: «با وجود افت شدید ورزشی‌ام، هنوز هم دوران من در جمع «سلکائو»ها به سر نرسیده است. من هنوز هم حاضرم روی نیمکت ذخیره‌های برزیل جایی داشته باشم».

او تأکید کرد: «همیشه برای دستیابی به جایگاهی ثابت، نبرد کرده‌ام و هیچ گاه آن را به صورت هدیه دریافت نکرده‌ام».

رونالدو که با پانزده گل زده، موفق‌ترین گلزن دوره‌های جام‌های جهانی است ادامه داد: «من پیشرفت‌های شگفتی در دوران بازیگری‌ام داشته‌ام. فوتبال چیزهای ارزشمندی به من بخشیده است».

کد خبر 4419

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز