مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در پانزدهمین شب از ماه مبارک رمضان(سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت) در جشنواره باغ رمضان اجرای زنده خواننده مطرح، محمد اصفهانی در بوستان آب و آتش برگزار و سفره افطاری ساده روی پل طبیعت تهران گسترده می‌شود.

اجراي اصفهاني در بوستان آب و آتش

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، اجرای محمد اصفهانی یکی از بخش‌های جشنواره "باغ رمضان " این مجموعه فرهنگی بوده و سه‌شنبه ۳۱ اردیبشهت ساعت ۲۱:۳۰ در بوستان آب و آتش به اجرای برنامه می‌پردازد.

همچنین سفره افطاری ساده روی پل طبیعت پهن شده و این پل غیر خودرویی میزبان روزه داران تهرانی خواهد بود.

بنابراین گزارش برپایی سفره افطار ساده روی پل طبیعت با بهره‌گیری از پتانسیل خیرین محلی و با هدف حذف اسراف و تجمل گرایی برای آن دسته از افراد که در لحظه افطار به هر دلیل از منزل دور هستند به اجرا در می‌آید.

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به واسطه گردشگر پذیر بودن روزانه پذیرای طیف گسترده‌ای از گردشگران ایرانی و شهروندان تهرانی اسن و برای این منظور روزانه پذیرای شهروندان روزه‌دار تهرانی از ابتداری ماه مبارک رمضان بوده و در پانزدهمین شب و هم‌رمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) روی پل طبیعت میزبان روزه‌داران خواهد بود.

پنجمین جشنواره "باغ رمضان" از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد با هدف همدردی و کمک‌رسانی به هموطنان سیل‌زده در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است. این برنامه‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ هم‌زمان با افطار شروع شده و تا ساعت ۲۳ در یک برنامه‌ریزی مدون میزبان روزه‌داران عزیز است.

کد خبر 441067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha