دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری دو متهم به زمین خواری به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان "میاندورود" خبر داد.

زمين خواري

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی شهرستان میاندورود، مبنی برتصرف بیش از ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی این شهرستان از سوی افرادی در یکی از مناطق جنگلی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی دو متهم به زمین خواری، ماموران انتظامی شهرستان میاندورود با هماهنگی قضائی و با حضور نماینده اداره منابع طبیعی شهرستان در عملیاتی پلیسی، اراضی تصرف شده به میزان ۱۸ هزار متر مربع را به صورت کامل آزادسازی و به دامان طبیعت بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی زمین‌های آزاد شده ۸ میلیارد ریال اعلام شده، افزود: دو متهم این پرونده پس از دستگیری برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی با بیان این که تصرف غیرقانونی و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم جنگل، دریا و رودخانه‌ها خسارت‌های جبران ناپذیر به اراضی ملی و منابع طبیعی می زند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرقانونی در اراضی ملی مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 440239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha