مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران گفت: برای این‌که سرفاصله قطارها به دو دقیقه نزدیک شود نیاز به افزودن ۲ هزار واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی تهران داریم.

حناچي

به گزارش شهرنوشت، پیروز حناچی در گفت‌وگو با «خبر ١٨:٣٠»، با تاکید بر عزم شهرداری برای افزودن ۲ هزار واگن به متروی تهران اظهار کرد: برای این‌که سرفاصله قطارها به دو دقیقه نزدیک شود نیاز به افزودن  ۲ هزار واگن به ناوگان حمل و نقل ریلی داریم که تلاش می‌کنیم این واگن‌ها در شرکت واگن‌سازی تهران تولید شود.  

او ادامه داد: شهرداری تهران هم اکنون دو قرارداد تولید واگن یکی به تعداد ۶۷۰ دستگاه و دیگری به تعداد ۳۵۰ دستگاه منعقد کرده است، اما در این زمینه مشکل تامین اعتبار وجود دارد.  

حناچی تصریح کرد: البته ما در شهرداری تلاش می‌کنیم تا با کمک دولت و تمام امکانات موجود در داخل کشور، این دو هزار واگن مورد نیاز را در کارخانه واگن‌سازی تهران تولید و وارد ناوگان حمل و نقل ریلی تهران کنیم.

شهردار تهران همچنین با اشاره به نحوه ساخت این واگن‌ها گفت: ساخت این واگن‌ها به صورت سی کی دی (CKD) است. البته بخشی از قطعات این واگنها که عمدتا قطعات الکترونیکی است، از خارج از کشور وارد می‌شود که همکاران من در کارخانه واگن‌سازی تلاش می‌کنند آنها را هم در داخل تولید کنند.  

کد خبر 439916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha