جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان پارک‌های ملی ایالات متحده بازدید از مجسمه آزادی را برای گردشگران محدود کرد.

ميراث

به گزارش ایسنا و به نقل از سی ان ان، سازمان پارک‌های ملی در بیانیه‌ای اعلام کرد: تعداد بازدیدها از مجسمه آزادی که پربازدیدترین جاذبه توریستی نیویورک محسوب می‌شود را به دلیل جلوگیری از مشکلات ناشی از ازدحام جمعیت محدود خواهد کرد.

براساس این بیانیه، از این پس تورهای «گردشگری بازرگانی» اجازه ورود به ششمین طبقه مجسمه آزادی و موزه مجسمه آزادی که همچون دیگر بناهای یادبود این کشور تحت نظارت سازمان پارک‌های ملی (NPS ) هستند را نخواهند داشت.

«جری ویلیس» سخنگوی سازمان پارک‌های ملی درخصوص این اقدام بیان کرد: «تورهای گردشگری سبب ایجاد ازدحام جمعیت در این منطقه و به دنبال آن ایجاد مشکلاتی برای بازدید دیگر گردشگران و مشکلات ترافیکی می‌شوند. این اقدامات پس از افزایش ۶۰۰ درصدی تورهای گردشگری در ۱۰ ساله اخیر صورت گرفته است. این افزایش آمار ما را به اتخاذ اقداماتی برای مقابله با ازدحام جمعیت در این مکان و مشکلات ناشی از آن که در انجام برنامه‌های سازمان پارک‌های ملی خلل ایجاد کرده است، ملزم می‌کند.»‌

این مجسمه هر ساله بیش از ۴.۳ میلیون بازدیدکننده را به «لایبرتی آیلند» می‌کشاند. هر ساله بیش از ۳ میلیون نفر از موزه جزیره «ایلیس» نیز بازدید می‌کنند.

این اقدام قرار است از شانزدهم ماه مه عملی شود. در همین روز یک موزه جدید با مساحت ۲۴۱۵.۴ متر مربع در نزدیکی مجسمه آزادی افتتاح خواهد شد.

«ویلیس» افزود: در ماه‌های سردتر سال همچون نوامبر و مارس، تورهای بازرگانی نیز می‌توانند بازدید مختصری از طبقه اول موزه جزیره «ایلیس» داشته باشند.

کد خبر 439876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha