مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۹ از خط‌کشی محوری به متراژ هفده هزار متر طول در خطوط ۱، ۲ و ۱۰ مسیرهای بی‌آرتی در ورودی غربی پایتخت خبر داد.

خط‌كشي خطوط بي‌آرتي

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، فرزاد فرهادیان با اعلام این مطلب گفت: پس از انجام عملیات تراش و روکش آسفالت مکانیزه در مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه آیت‌الله سعیدی نسبت به اجرای خط‌کشی محوری در کل مسیرهای بی‌آرتی سطح منطقه اقدام شد.

فرهادیان افزود: با توجه به اهمیت حمل ونقل عمومی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا برای تامین امنیت و کاهش خطرات احتمالی عملیات خط‌کشی محوری کل مسیرهای بی‌آرتی در خیابان آزادی و قزوین و بزرگراه آیت‌الله سعیدی به متراژ ۱۷۰۰۰ متر طول انجام شد.

معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۹ اظهار داشت: اجرای خط‌کشی باعث انتظام بخشی به تردد خودروها در معابر شده و همچنین موجب کنترل بهتر رانندگان برروی وسیله نقلیه و کاهش چشمگیر تصادفات می‌شود.

فرهادیان در پایان با بیان این که خط‌کشی محوری ایجاد نظم در عبور و مرور و افزایش ایمنی تردد را در پی خواهد داشت؛ عنوان کرد: از آنجایی که سبقت در کل مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو ممنوع است، وجود خط ممتد از اهمیت به سزایی برخوردار است که با انجام ۱۷۰۰۰ متر خط‌کشی در کل مسیر سامانه خطوط تندرو سطح منطقه امیدواریم تا شاهد افزایش ایمنی و رضایت شهروندان در استفاده از حمل ونقل عمومی باشیم.

کد خبر 439571

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha