دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر الدحیل حاضر شد.

مجیدی
  • بازی

از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم. انتظار داشتم بازی بهتری انجام بدهیم. می‌دانستیم تیم حریف بازی بسته‌ای به نمایش می‌گذارد. نتوانستیم گل را حفظ کنیم. تعویضی‌های ما کارشان خوب نبود. هم ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم و هم الدحیل. از نحوه کار تیم راضی نیستم.

  • فرشاد ماجدی

من میرشاد ماجدی را ۱۰ سال است ندیده‌ام. فرشاد ماجدی از دوستان من است و از او خواستم در کنار تیم باشد و در چند بازی باقیمانده به ما کمک کند. حضور او در تیم ارتباطی به میرشاد ماجدی ندارد.

  • بی‌انگیزگی بازیکنان

من اسمش را بی انگیزگی نمی‌گذارم. مطمئن بودم بازیکنانم همه توان شأن را در زمین می‌گذارند. تیم ما از لحاظ بدنی مشکل دارد. من این را بارها به شفر گفتم. بازیکنان ما با تمام وجودشان بازی کردند. بعضی از بازیکنان ما با وجود مصدومیت بازی کردند.

  • تغییر سیستم استقلال

این تغییر سیستم به خاطر داشته‌های ما بود.

  • فشردگی بازی‌ها

اجازه بدهید در مورد مسأله‌ای که در حیطه کاری من نیست صحبت نکنم. فکر نمی‌کنم برنامه بازی‌ها به نتایج ما ارتباطی داشته باشد. همه جای دنیا بازی‌ها فشرده است.

  • طارق همام

از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. من ۵ سال است که در استقلال نیستم ولی نمی دانم چه اتفاقی در باشگاه استقلال افتاده است که یک بازیکن وقتی می بیند در لیست بازی نیست، می‌گوید می‌خواهم به خانه بروم. چه بلایی سر این باشگاه آورده‌اند. منِ فرهاد مجیدی یک بار به خودم اجازه این کار را به ندادم. این پیراهن برای بعضی‌ها گشاد است. هر کسی نمی‌تواند در این باشگاه بازی کند. بازیکن خارجی که جای خود دارد. تا زمانی که من در استقلال هستم، طارق همام جایی در استقلال ندارد.

- سایت رسمی باشگاه استقلال

کد خبر 439552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha